اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر اردبیل:

اجماع بر باقی ماندن بدری زیاد است

نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: اجماع بر بقای بدری در سمت شهرداری بسیار بالاست و به نظر می‌رسد در این زمینه آرای اعضای شورای شهر مبتنی بر تفکر و تدبیر درست خواهد بود.

اجماع بر باقی ماندن بدری زیاد است

جواد زنجانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل در آستانه انتخاب شهردار جدید اردبیل در دور چهارم فعالیت شورای شهر اظهار داشت: احتمال قوی بر این امر استوار است که با تاکید بر نقاط قوت بدری و رفع نارسایی‌ها و جبران کاستی‌ها اعضای شورای شهر بر روی شهردار فعلی اردبیل به توافق و اجماع برسند.

وی خاطرنشان کرد: به استناد ماده 71 قانون شوراها پس از انتخاب هیئت رئیسه اولین وظیفه سریع شورا انتخاب شهردار است که عصر امروز در این زمینه بحث‌ها و بررسی‌ها در اولین جلسه رسمی شورای شهر چهارم صورت خواهد گرفت.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل یادآور شد: نظر به کارنامه صدیف بدری شهردار فعلی و اشرافیت منتخبان دور چهارم از عملکرد و توانایی‌های وی موضوع بررسی ابقای وی یا انتخاب شهردار جدید امری دشوار نخواهد بود.

زنجانی گفت: بر همین اساس به نظر می‌رسد اکثریت نظرشان جمع‌بندی موضوع در سریع‌ترین زمان ممکن است تا شهرداری آسیبی از بلاتکلیفی مدیریت شهری نخورد چرا که سازمان بزرگ شهرداری باید از فرصت کاری در امور عمرانی و خدماتی بهترین بهره را ببرد.

این مسئول در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل عنوان کرد: صدماتی که نوعاً‌ در دوره سرپرستی شهرداری متوجه منافع عمومی و شهری می‌شود اجتناب‌ناپذیر است و به همین جهت در حرکتی منسجم می‌توان به راحتی با در نظر گرفتن الویت‌ها کار را به گونه‌ای پیش برد تا خدمت بدری در ادامه مسیر به نتیجه برسد.

عضو شورای شهر چهارم اردبیل اذعان داشت: در برداشت صراحت قانون ابقا نمی‌تواند مدنظر باشد بلکه نظر شورای جدید در مورد شهردار در هر حال انتخاب جدید محسوب می‌شود نه ابقا به این معنا که ادامه خدمت چهار ساله مدنظر نیست بلکه انتخاب جدیدی است که حکم آن توسط وزیر کشور به مدت چهار سال صادر می‌شود.

زنجانی افزود: البته شهر اردبیل به دلیل آنکه به درجه 11 ارتقا یافته دارای شرایط خاصی است که بدری حائز این شرایط می‌باشد.

وی در خصوص انتخابات هیئت رئیسه نیز تصریح کرد: این انتخابات با احترام به نظر همه همکاران در جوی کاملاً دوستانه، صمیمی و آرام برگزار شد و ترکیبی از اعضای با تجربه و منتخبان جدید و جوان موید جامعیت آن می‌باشد.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: اگر اجماع کلی صورت می‌گرفت از این هم مطلوب‌تر بود اما با توجه به اینکه طول دوره هیئت رئیسه یک ساله است همیشه هیئت رئیسه بعدی به مراتب پخته‌تر از دوره‌های قبل عمل می‌کنند.

انتهای پیام/62003/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول