اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله سعیدی مطرح کرد

ضرورت معرفی دقیق حضرت معصومه(س) به نسل جوان

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: باید در مورد شناساندن حضرت معصومه(س) به طور کامل و نه به صورت شناسنامه‌ای به نسل جوان کارهای تخصصی صورت بگیرد.

ضرورت معرفی دقیق حضرت معصومه(س) به نسل جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار اعضای شورای مرکزی دهه کرامت و اعضای بنیاد بین‌الملل امام رضا(ع) اظهار کرد: در این دهه مبارک به مرور و با تدبیر باید به سمت شناخت واقعی این سه بزرگوار به عنوان سه عنصر تشکیل دهنده این دهه حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه امروزه شاهد هجمه عظیم جهانی علیه زنان و دختران و حجاب و عفاف هستیم گفت: دهه کرامت باید یک سکوی فرهنگی جهانی درباره دختر نمونه در جهان اسلام باشد و ما این خصوصیات را در حرکات حضرت معصومه مشاهده می‌کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به کرامات حضرت معصومه(س) و حضور 17 روزه ایشان در قم گفت: حضرت معصومه(س) تنها دختر با این همه کرامات در جهان اسلام هستند و باید در مورد شناساندن ایشان به طور کامل و نه به صورت شناسنامه‌ای به نسل جوان  کارهای تخصصی صورت بگیرد و ایام دهه کرامت بهترین زمان برا ی دستیابی به این مهم است.

انتهای پیام/2258/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول