اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام تاکید کرد

لزوم پشتیبانی از واحدهای صنعتی چرام

فرماندار چرام بر لزوم پشتیبانی از واحدهای صنعتی چرام تاکید کرد.

لزوم پشتیبانی از واحدهای صنعتی چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز طی نشستی با حضور فرماندار چرام و نماینده مدیران شهرک صنعتی و جمعی از صنعت‌کاران و سرمایه‌گذاران مسائل و مشکلات شهرک صنعتی چرام مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این نشست هر کدام از اعضا به ارائه مشکلات حوزه کاری خود پرداختند که از جمله این مشکلات عدم تامین اجتماعی کارگران، عدم روشنایی محوطه شهرک، نبود بوستان و محلی برای اوقات فراغت ساکنین سایت و عدم همکاری در جمع‌آوری زباله بود.

نبود پارکینگ، عدم حمایت از صنعت‌کاران و تولیدکنندگان، وجود اماکن صنعتی و تولیدی بدون مجوز از دیگر مشکلاتی بود که توسط صنعت‌کاران و سرمایه‌گذاران شهرک صنعتی چرام مطرح شد که پس از بحث و بررسی پیرامون موضوع و گزارش‌گیری از اعضا، فرماندار چرام اظهار امیدواری کرد که در پشتیبانی از تولیدات واحدهای صنعتی شهرستان نهایت تلاش خود و دستگاه‌های دولتی را به کار خواهد بست.

علیرضا نیکروز ضمن تقدیر و تشکر از کسانی که در شهرک صنعتی چرام مشغول به کار هستند، اظهار داشت: این عزیزان به نوعی در فعالیت‌های فرهنگی شهرستان هم نقش چشمگیری داشتند، مانند بازسازی اماکن متبرکه، مساجد و دیگر کارهای فرهنگی.

فرماندار چرام با بیان این‌که علی‌رغم همه مشکلاتی که گریبانگیر ما بود و فشارهای همه جانبه‌ای که داشتیم، بخش اعظمی از کار در حوزه شهرک صنعتی روال عادی خود را ادامه داد، عنوان کرد: حقیقتاً این‌که عزیزان ما در شهرک صنعتی توانستند با سود کمتر و بدون در نظر گرفتن فشارها به کار خود ادامه دهند، مایه مباهات شهرستان چرام است که مباهات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در پی دارد.

وی تصریح کرد: طرف مقابل این سرمایه‌گذاران ما مسئولان هستیم و در مسئولیت‌هایی که داریم تعهداتی هم ایجاد خواهد شد که باید نسبت به اجرایی و عملیاتی کردن این تعهدات در حد توان اقدام کنیم.

انتهای پیام/82002/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول