اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره اعلام کرد

تصویب 65 میلیارد ریال برای طرح‌های توسعه کشاورزی چایپاره

فرماندار چایپاره از تصویب 65 میلیارد و 600 میلیون ریال برای طرح‌های توسعه کشاورزی در کار گروه کشاورزی شهرستان چایپاره خبر داد.

تصویب 65 میلیارد ریال برای طرح‌های توسعه کشاورزی چایپاره

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، جلیل غفاری صبح امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی چایپاره که در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: 65 میلیارد و 600 میلیون ریال برای طرح‌های توسعه کشاورزی در کار گروه کشاورزی شهرستان چایپاره به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه هفت طرح جدید در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان چایپاره به تصویب رسید، تصریح کرد: این طرح‌ها شامل یک واحد مرغ تخم‌گذار 30 هزار قطعه‌ای، یک واحد گلخانه هیدروپونیک 3 هزار متر مربعی، طرح آبیاری قطره‌ای 1.5 هکتاری و همچنین دو واحد 200 راسی و دو واحد دیگر 70 و 100 راسی گوساله پرواری هستند.

غفاری افزود: این طرح‌ها با تصویب اعضا برای تعیین تکلیف نهایی به کار گروه توسعه کشاورزی استان معرفی شدند که برای اجرای این طرح‌ها 65 میلیارد و 600 میلیون ریال نیاز است.

وی بر اهمیت روان‌سازی طرح‌های پیشنهادی و لزوم تسریع در راه‌اندازی طرح‌های جدید کشاورزی و دامی در منطقه تاکید کرد و گفت: شهرستان چایپاره به‌دلیل موقعیت خاص، همچنین بهره‌مندی از آب سد آغ‌چای و داشتن زمین‌های کشاورزی بسیار مرغوب و منابع طبیعی خدادادی از ظرفیت‌های بسیار قوی برای توسعه کشاورزی و دامی برخوردار است که برای رسیدن به وضعیت ایده‌آل باید از توان بخش خصوصی حداکثر استفاده را برده و در کنار آن با مدیریت قوی و راه‌اندازی صنایع تبدیلی، از این همه ظرفیت بهترین استفاده را برد.

انتهای پیام/61001/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول