اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آغاجاری:

اعتبارات تخصیص یابد آغاجاری پیشرفت می‌کند

فرماندار آغاجاری گفت: برای تعریف پروژه‌ها با کمبود اعتبار مواجه هستیم چراکه اگر اعتبار اختصاص یابد این شهرستان پیشرفت می‌کند.

اعتبارات تخصیص یابد آغاجاری پیشرفت می‌کند

رضا رضایی‌فاضل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آغاجاری اظهار داشت: پروژه‌هایی که به مناسبت هفته دولت در این شهرستان تعریف و اجرایی شده است بیشتر مربوط به عمران شهری بوده‌اند.

وی با اشاره به برخی از این پروژه‌ها افزود: ایجاد مبلمان شهری، ساماندهی میدان ورودی شهر و زیباسازی سایر نقاط و مناطق آغاجاری از جمله این پروژه‌ها هستند.

فرماندار آغاجاری با بیان این‌که از زمان ارتقای این منطقه به شهرستان و استقرار فرمانداری شاهد تحولات و پیشرفت‌های چشمگیری در آغاجاری بوده‌ایم، تصریح کرد: پیش از این بسیاری از ادارات و سازمان‌های این شهرستان با امیدیه و بهبهان مشترک بود و همین امر مشکلات هزینه‌ای و زمانی بسیاری برای شهروندان ایجاد می‌کرد.

وی ادامه داد: اما خوشبختانه از سال گذشته تاکنون بسیاری از ادارات آغاجاری مستقل شده‌اند و در همین منطقه فعالیت خود را برای خدمت‌رسانی به شهروندان آغاز کرده‌اند.

رضایی‌فاضل با اشاره به برخی از این ادارات عنوان کرد: شبکه بهداشت و درمان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد امام خمینی، اداره بهزیستی و هلال احمر نمونه‌ای از این ادارات هستند که امروزه در شهرستان به تفکیک مستقر شده‌اند.

انتهای پیام/72001/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول