اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مراسم تحلیف

معتمدی رئیس شورای شهر قوچان شد

مراسم تحلیف و آغاز به کار چهارمین دوره شورای اسلامی شهرهای قوچان و باجگیران برگزار و عباس‌علی معتمدی به عنوان رئیس شورای شهر قوچان انتخاب شد.

معتمدی رئیس شورای شهر قوچان شد

به گزارش خبرنگار فارس از قوچان، اسماعیل حیدری‌آزاد فرماندار شهرستان قوچان امشب در مراسم تحلیف اعضای شورای شهر قوچان و شهر باجگیران در محل سالن اجتماعات فرمانداری قوچان گفت: رأی مردم امانتی بر دوش اعضای شورا بوده که باید بتوانند به طور کامل به تعهد و عهد خود پاسخ دهند.

وی افزود: در مسائل شهری نباید مسائل سیاسی ورود پیدا کرده و شورای شهر باید فارغ از هرگونه مسائل سیاسی، منافع شهر را در نظر گرفته و تصمیم‌گیری کنند.

فرماندار قوچان با اشاره به این مطلب که بسیاری از مسائل شهری با همدلی و وحدت حل می‌شود، تاکید کرد: اگر شورای شهری بر اساس سیاسی‌کاری عمل کرده و تصمیم‌گیری نماید باید به حال آن شهر گریست.

وی یادآور شد: شوراها باید براساس منافع شهری تصمیم‌گیری کنند نه براساس منافع فردی و تمامی دستگاه‌های اداری با شوراها همکاری لازم را خواهند داشت.

پس از برگزاری مراسم تحلیف و قرائت سوگندنامه، عباس‌علی معتمدی به عنوان رئیس شورای شهر قوچان، علی شکفته نائب رئیس، مجید فرهمند خزانه‌دار و اسدالله قاسمی و محمود ارحمی به عنوان منشی اول و دوم انتخاب شدند.

همچنین محمد محمدخانی به عنوان رئیس، محمدعلی سرداریان نائب رئیس و علی قره‌چشمه به عنوان خزانه‌دار شورای شهر باجگیران انتخاب شدند.

انتهای پیام/2202/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول