اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بانک مهر اقتصاد شیروان:

بانک مهر اقتصاد شیروان نمایشگاه بانکداری اسلامی برگزار کرد

رئیس بانک مهر اقتصاد شیروان از گشایش نمایشگاه بانکداری اسلامی در این شهر خبر داد.

بانک مهر اقتصاد شیروان نمایشگاه بانکداری اسلامی برگزار کرد

عباسعلی مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان هدف از برگزاری این نمایشگاه را الزامات استقرار بانکداری اسلامی با تاکید بر گزارش عملیات پیاده سازی در قالب 154 بنر فعالیت‌ها و معرفی این موسسه‌ی بانکی عنوان کرد.

وی افزود: این نمایشگاه نخستین نمایشگاهی است که در استان توسط بانک مهر اقتصاد گشایش یافته و به مدت هفت روز در هفته بانکداری اسلامی در 2 نوبت صبح و عصر برای بازدید عموم مردم در محل مسجد جامع شیروان گشایش یافته است.

رئیس بانک مهر اقتصاد شیروان رفع شبهات و سوالات در مورد عملیات بانکی و بانکداری اسلامی، ترویج مفاهیم و کارکردهای عقود اسلامی، ارائه گزارش اقدامات موسسه در راستای بانکداری اسلامی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

وی تشریح چگونگی انجام محاسبات و پرداخت ما به التفاوت، سود علی‌الحساب و سود قطعی و ایجاد فرهنگ مطالبه‌گرایی را در بین مسئولان و آحاد مشتریان  مبنی بر پرداخت به موقع ما به التفاوت سود علی‌الحساب و سود قطعی توسط شبکه بانکی و مؤسسات اعتباری را از دیگر اهداف این نمایشگاه برشمرد.

انتهای پیام/63002/ر20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول