اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آتش‌نشانی رشت:

46 نقطه خطر حریق بازار بزرگ رشت شناسایی شد

مدیر عامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت از شناسایی 46 نقطه خطر آتش‌سوزی بازار بزرگ این شهر خبر داد و گفت: این موارد خطر باید با کمک مسئولان گیلان و شهر رشت برطرف شود.

46 نقطه خطر حریق بازار بزرگ رشت شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی مقصودی ظهر امروز در جلسه آتش‌نشانی شهرداری این شهر افزایش ضریب ایمنی و امنیت بازار بزرگ رشت را مهم‌ترین دغدغه آتش‌نشانی ذکر کرد.

وی اظهار کرد: بازار بزرگ شهر رشت به دلیل قدمت طولانی و بافت سنتی و نحوه ارائه کالای اساسی از جاذبه‌های گردشگری و مسافری است و یکی از مقصد گردشگران به گیلان محسوب می‌شود.

این مسئول، بازار بزرگ رشت را به لحاظ اقتصادی، تجاری، فرهنگی و گردشگری دارای اهمیت بیشتری دانست و تصریح کرد: افزایش ضریب ایمنی و دفع مخاطرات احتمالی آن از اصلی‌ترین اقدام‌های خدمات شهری محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای حفاظت بهتر از این مکان عمومی و قطب اقتصاد گردشگری استان ایستگاه آتش‌نشانی در بازار بزرگ رشت مستقر شده است.

مقصودی با اشاره به اینکه مطالعه مخاطرات این بازار از دلایل اصلی استقرار ایستگاه مذکور است، اضافه کرد: با بررسی وضعیت موجود 46 مورد خطری که منطقه را تهدید می‌کند شناسایی شد.

وی با تصریح بر اینکه این موارد خطر باید با کمک مسئولان استان و شهر رشت برطرف شود، متذکر شد: هم‌گامی اعضای شورا و شهردار رشت در این زمینه مهم است.

مدیر عامل آتش نشانی رشت یادآور شد: هر گونه آسیبی که به بازار سنتی رشت وارد شود به نوعی آسیب به اقتصاد، فرهنگ و صنعت گردشگری استان و رشت است.

وی حفاظت از بازار بزرگ و سنتی رشت را مورد تأکید مسئولان استان و رشت قرار دارد.

انتهای پیام/2300/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول