اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب خبر داد

کاهش قیمت 16 مورد گروه کالایی طی سه ماهه دوم سال در بازار بناب

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بناب با اشاره به گزارش اقتصادی تهیه شده از بازار این شهرستان در سه ماهه دوم سال جاری، از کاهش قیمت 16 مورد گروه کالایی خبر داد.

کاهش قیمت 16 مورد گروه کالایی طی سه ماهه دوم سال در بازار بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید رحمان‌پور ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان بناب ضمن تقدیر از ادارات همکار در امر تنظیم بازار، اتحادیه‌ها و ناظران افتخاری، همچنین بر ضرورت تحکیم وحدت رویه در نهادینه کردن حقوق مصرف کنندگان تأکید کرد.

وی با اشاره به فصل بازگشایی مدارس جدیت بیشتر بازرسی‌های مشترک را ضروری دانست و خواستار نظارت مستمر بر روند توزیع صحیح اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بناب در ادامه ثبات قیمت اقلام ضروری را مطلوب ارزیابی کرد و با اشاره به گزارش اقتصادی تهیه شده از بازار این شهرستان در سه ماهه دوم سال‌جاری، از کاهش قیمت 16 مورد گروه کالایی خبر داد و افزود: تنها در پنج گروه کالایی افزایش قیمت وجود داشته که امیدواریم از نتایج بازرسی‌های مشترک در ثبات قیمت تمام گروه‌های کالایی بهره‌مند شویم.

رحمان‌پور همچنین بر تلاش این اداره در ارتقای کیفیت نان در سطح شهرستان تأکید کرد و افزود: علاوه بر ادامه بازرسی مشترک از نانوایی‌ها، برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری دوره آموزش نانوایان با موضوع بهبود کیفیت پخت نان با همکاری نمایندگی غله انجام شده است.

نماینده اداره تعزیرات حکومتی بناب نیز گفت: رسیدگی به تخلفات صنفی طبق ماده 22 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان از وظایف ذاتی این اداره بوده و تعزیرات حکومتی نسبت به رسیدگی به پرونده‌ها تا صدور حکم و اجرای احکام صادر شده در اسرع وقت عمل می‌کند.

سیاوش شاهی افزود: این اداره در تعامل با اداره صنعت، معدن و تجارت در قالب گشت‌های مشترک توانسته است نسبت به شناسایی تخلفات صنفی در سطح شهرستان اقدام کند که این مرحله حاکی از عملکرد مطلوب بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در زمینه تنظیم برگ گزارش تخلفات و ارسال به موقع آنها به تعزیرات حکومتی است.

وی در خصوص خبر منتشره در جلسه ستاد تنظیم بازار چهاردهم مرداد که در محل فرمانداری بناب تشکیل شده بود، تصریح کرد: منظور و مقصود اینجانب رعایت عدالت در بازرسی و تنظیم و تکمیل گزارشات بازرسی و پروندههای صنفی بوده و این بدان معنی نیست که عدالت در تشکیل و تنظیم پرونده‌های صنفی شهرستان بناب صورت نمی‌گیرد.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای حاضر به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برنامه بازرسی‌های مشترک پرداختند.

انتهای پیام/60001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول