اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انزلی:

مسئولیت شورا در قبال مردم سنگین است

فرماندار انزلی گفت: مردم امانت سنگین مسئولیت را به اعضای شورا سپرده‌اند و آنها باید به عهد خود پای‌بند باشند.

مسئولیت شورا در قبال مردم سنگین است

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سعادتمند داودی شامگاه سه‌شنبه در جلسه هیئت رئیسه شورای اسلامی این شهر و انتخاب سرپرست شهرداری انزلی با اشاره به افزایش تعداد اعضا از هفت نفر به 11 نفر در این شهر، اظهار کرد: از نظر کمیت تعداد اعضا افزایش یافته و به لحاظ کیفیت نیز شاهد وضعیت خوبی هستیم و یقیناً در راستای توسعه، عمران و آبادانی شهر گام‌های شایسته‌ای برداشته می‌شود.

وی گفت: اگر هدف، خدمت و کار برای مردم باشد می‌توان با همدلی، وفاق و همکاری خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه کرد که چیزی جز این نیز انتظار نمی‌رود.

این مسئول خطاب به اعضای شورای شهر انزلی افزود: اختلاف‌نظر و دیدگاه موجب نمی‌شود برای خدمت‌رسانی به مردم با هم همکاری نکنید و باید این مسئله در سرلوحه کارهای شما قرار گیرد.

فرماندار انزلی اضافه کرد: شعارها و مواضع مطرح شده از طرف اعضای شورا همواره در ذهن مردم باقی می‌ماند و مردم توقع دارند که به شعارها عمل شود.

وی با بیان اینکه این امر به جز با همدلی، وفاق، وحدت، همکاری و هماهنگی محقق نمی‌شود، یادآور شد: بندرانزلی در مسیر رو به جلو قرار دارد و با وجود مشکلات اقدام‌های خوبی در گذشته انجام شده و مسیر برای مردم و منتخبان مشخص است.

امام جمعه بندرانزلی نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: مردم امانت سنگین مسئولیت را به اعضای شورا سپرده‌اند و امروز با خدای خود عهد بسته‌اند که برای خدمت به بندگانش بکوشند.

حجت‌الاسلام سید داود موسوی افزود: مردم همه ما را امین خود قرار داده‌اند و اگر سهل‌انگاری کنیم و یا اسیر هوای نفس خود شویم، باید فردای قیامت پاسخگو باشیم.   

وی مسئولیت‌ها را امتحان الهی دانست و خاطرنشان کرد: تمام اقدام‌های خود را برای رضای خدا و منفعت مردم انجام داده و با وفاق، همدلی و مودت، دست در دست هم دهید تا این امانت بزرگ را به سر منزل مقصود برسانید.  

رئیس چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بندرانزلی نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: اعضای شوراهای اسلامی با تأسی از قوانین در یک پارلمان محلی، خدماتی را به مردم ارائه می‌دهند تا مردم با مشارکت خود به ارائه خدمات مطلوب دست یابند.

محمدرضا بدیعی‌فر، با بیان اینکه دعوا، درگیری و اختلافات مشکلی را از مردم برطرف نمی‌کند، تصریح کرد: امیدواریم در سایه وفاق و همدلی ایجاد شده، شاهد اتفاق‌های خوبی در این شهر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم به نحو مطلوب خالق حماسه‌ای سیاسی در جریان انتخابات سال جاری بودند و امیدواریم با همت والای دولت و وفاق و همدلی موجود بین مسئولان شهرستان با خلق حماسه اقتصادی شاهد شکوفایی و توسعه همه جانبه شهر باشیم.

وی بر ضرورت انجام اقدام‌های موثر در زمینه توسعه صنعت گردشگری در بندرانزلی تاکید کرد.

به گزارش فارس، مراسم تحلیف پس از انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بندرانزلی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت سوگندنامه توسط اعضای شورای اسلامی شهر و انجام رأی‌گیری برای تعیین اعضای هیئت رئیسه، محمدرضا بدیعی‌فر با هشت رأی رئیس این شورا شد.

علی سفیدروح با هفت رأی به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر انزلی انتخاب شد.

سعید آفتابی و فخرالسادات خاکپور هر کدام با هفت رأی به عنوان منشی نخست و منشی دوم، داریوش جلالوندی با هفت رأی به عنوان سخنگو و سید ابراهیم مرتضوی با هفت رأی به عنوان خزانه‌دار برگزیده شدند.   

برای تعیین سه عضو شورای شهرستان بندر انزلی نیز رأی‌گیری صورت گرفت و در نهایت علی سفیدروح، سید ابراهیم مرتضوی و سعید آفتابی انتخاب شدند.

در جلسه مذکور به اتفاق آرا «عسکر فلاح» مسئول حراست و معاون شهرداری بندرانزلی تا زمان تعیین شهردار به عنوان سرپرست شهرداری بندرانزلی انتخاب شد.

انتهای پیام/84002/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول