اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

ارائه خدمات رایگان پزشکی به 180 بیمار در موردزرد زیلایی

رئیس شورای کانون بسیج جامعه پزشکی بویراحمد از اعزام یک اکیپ مجهز پزشکی برای ارائه خدمات رایگان پزشکی به مردم منطقه موردزرد زیلایی خبر داد.

ارائه خدمات رایگان پزشکی به 180 بیمار در موردزرد زیلایی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدرضا محمدی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعزام اکیپ مجهز پزشکی به مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد همواره در برنامه بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی این استان بوده است.

وی با بیان این موضوع از اعزام تیم بسیج جامعه پزشکی این مرکز به منطقه محروم مورزرد زیلایی خبر داد.

رئیس شورای کانون بسیج جامعه پزشکی بویراحمد، اعزام این گروه پزشکی برای ارائه خدمات رایگان درمانی به مردم این منطقه محروم بوده است.

محمدی اذعان داشت: در این برنامه خدمات پزشکی رایگان به 180 نفر از اهالی منطقه موردزرد زیلایی ارائه شده است.

وی ادامه داد: تیم بسیجیان جامعه پزشکی مرکز بهداشت بویراحمد در این مأموریت شامل پزشک عمومی، کارشناس مبارزه با بیماری‌ها، کارشناس بهداشت محیط، بهداشت روان، پرستار و بهیار بوده است.

*خدمات ارائه شده در اعزام این گروه پزشکی به موردزرد زیلایی

رئیس شورای کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: تیم‌های کارشناسی اعزام شده به منطقه سیلاب‌کلوار، علاوه بر آموزش پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های واگیر و غیر واگیر، بر رعایت بهداشت محیط و بهداشت روان در میان اهالی تاکید کرده و پمفلت‌های آموزشی مورد نیاز خانواده‌ها را توزیع کردند.

محمدی خاطرنشان کرد: اعزام تیم پزشکی و بهداشتی به منطقه سیلاب‌کلوار با همت و پشتیبانی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت.

رئیس شورای کانون بسیج جامعه پزشکی و رئیس مرکز بهداشت مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد مدت زمان مأموریت این تیم پزشکی را یک روز خواند و گفت:‌ اعزام پزشکان و ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم همواره در برنامه بسیج جامعه پزشکی خواهد بود.

وی، چنین اقداماتی را در راستای افزایش سلامت مردم ضروری دانست و ابراز داشت: تمایل و رغبت پزشکان کهگیلویه و بویراحمدی برای حضور در مناطق محروم این استان و ارائه خدمات پزشکی رایگان به آنان ستودنی است.

انتهای پیام/82005/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول