اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه سلامت مازندران:

2 ارگان تعرفه‌گذاری خدمات پزشکی همدیگر را قبول ندارند

مدیرکل بیمه سلامت استان مازندران گفت: دو ارگان تعرفه‌گذاری برای ارائه خدمات پزشکی در کشور وجود دارد که این دو همدیگر را قبول ندارند.

2 ارگان تعرفه‌گذاری خدمات پزشکی همدیگر را قبول ندارند

یحیی صالح طبری امروز در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری، درباره وضعیت قراردادهای آزمایشگاه‌ای بخش خصوصی مازندران با بیمه سلامت ایرانیان گفت: تمام آزمایشگاه‌های سطح استان مازندران با این سازمان قرارداد دارند و موظف هستند که طبق قرارداد به بیماران خدمات‌دهی کنند.

وی تصریح کرد: آزمایشگاه‌های استان مازندران موظف به ارائه خدمات طبق تعرفه تعیین شده با پزشک خانواده نیز هستند و اگر مردم کوچک‌ترین موردی را مشاهد کردند با شماره تلفن 2260244 داخلی 168 تماس بگیرند و موارد را به کارشناسان این سازمان گزارش دهند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران در ادامه به رصد فعالیت داروخانه‌های استان مازندران توسط کارشناسان این سازمان نیز اشاره کرد و گفت: به‌زودی در رسانه‌های استان مازندران از بزرگ‌ترین تخلف دارویی در استان مازندران پرده برمی‌دارم.

وی در  ادامه به افزایش پرداختی بیمه برای تامین دارو بیمه شدگان اشاره کرد و گفت: میزان پرداختی این سازمان برای دارو نسبت به سال گذشته 35 درصد رشد داشت.

صالح طبری در ادامه یادآور شد: نظارت بر عملکرد داروخانه‌ها بر عهده دانشگاه علوم پزشکی مازندران است، اگر فردی خارج از تعرفه از بیماران پول می‌گیرد بر عهده دانشگاه علوم پزشکی مازندران است.

وی در پایان درباره قیمت‌گذاری خدمات پزشکی در کشور گفت: دو ارگان تعرفه‌گذاری برای ارائه خدمات پزشکی در کشور وجود دارد که این دو همدیگر را قبول ندارند.

انتهای پیام/86004/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول