اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهداشت دامپزشکی سیستان و بلوچستان خبر داد

اعزام اکیپ‌های عملیاتی دامپزشکی به مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: در پی بارندگی اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان، اکیپ‌های عملیاتی دامپزشکی به مناطق سیل زده اعزام شدند.

اعزام اکیپ‌های عملیاتی دامپزشکی به مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دامپزشکی سیستان و بلوچستان، حسین فروزنده اظهار داشت: در پی بارندگی اخیر و جاری شدن سیل و وارد آمدن خسارات به دامداران برخی از مناطق استان، اکیپ‌های عملیاتی دامپزشکی سریعاً به این مناطق اعزام شده و ضمن بازدید از منطقه، اقدامات پیگیرانه بهداشتی را در راستای مبارزه با بیماری‌های مشترک و دامی انجام دادند.

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی دامپزشکی سیستان و بلوچستان متذکر شد: از جمله اقدامات انجام شده می‌توان به اعزام 180 نفر روز اکیپ عملیاتی به مناطق سیل زده و سم پاشی و ضدعفونی جایگاه‌های دام 210 هزار متر مربع، 5 هزار راس سم پاشی دام، 4 هزار و 200 نوبت سر واکسیناسیون شاربن و آنتروتوکسمی اشاره کرد.

وی در پایان اذعان داشت: طبق اطلاعات رسیده 600 تا 700 راس از دام‌های منطقه سیل زده تلف شده و تاکنون گزارشی از تلف شدن دام به علت بیماری به این اداره کل اعلام نشده است.

انتهای پیام/75004/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول