اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مراسم تحلیف شورای اسلامی شهر چرام برگزار شد

عصر امروز مراسم تحلیف شورای اسلامی شهر چرام برگزار شد

مراسم تحلیف شورای اسلامی شهر چرام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام کرم‌الله سعیدی عصر امروز در مراسم تحلیف شورای شهر چرام با بیان اینکه همگام با توسعه جوانش و افزایش دانش و آگاهی‌های عمومی شهروندان، نگرش مردم و دیدگاه‌های که نسبت به مدیریت شهر وجود دارد متحول شده و مطالبات جدیدی در این خصوص مطرح می‌شود، اظهار کرد: مردم به دنبال بهره‌مندی از امکانات جدید شهرنشینی و شرایط ایده‌آل برای زندگی بوده و از سوی دیگر خواهان مشارکت در مدیریت شهری و پذیرش نقش‌هایی در این رابطه می‌باشند.

رئیس سابق شورای شهر چرام اظافه کرد: مدیریت شهری در کنار وظایف روزمره‌ای که به عهده دارد ناگزیر در پاسخگویی به مطالبات جدید بوده و برای کارآمدی سیستم و تلاش جهت توسعه شهر باید به دنبال ارائه راهکارهای مبتکرانه و روزانه باشد.

وی مطالبات روزافزون، خدمات مورد نیاز شهروندان و همچنین شیوع آسیب‌های اجتماعی و مسائل فنی و شهرسازی را از عمده‌ترین ویژگی‌های شهرهای رو به توسعه دانست که مدیریت آنان نیازمند برخورداری از نیروی انسانی متخصص، صرف منابع مالی قابل توجه است.

این مسئول با اشاره به نکاتی در خصوص تنویر افکار اعضای شورای دور چهارم، عنوان کرد: دوستان ما بدانند اگر در اداره‌ای مراجعه کرد و رئیس آن اداره آنگونه که باید و شاید جوابی نداد، نگران نشوند چرا که اولین مشکل و مانعی که با آغاز فعالیت شوراها به سرعت خود را نشان داد ضعف قوانین موجود در این رابطه است.

وی خاطرنشان کرد: برابر اصل قانون 103 قانون اساسی استاندارن، فرمانداران، بخشداران و سایر مقامات کشوری که از طرف دولت تعیین می‌شوند در حدود اختیارات شورا ملزم به رعایت تصمیمات آنان هستند در حالی که در قانون شوراها چنین الزامی برای دستگاه‌های حکومت مرکزی و سازمان‌های دولتی پیش‌بینی نشده است و این شوراها هستند که ملزم به همکاری شده‌اند که این همان اصلی است که از آن به عنوان شورای شهرداری نام می‌برند.

سعیدی با اشاره به فعالیت‌هاس شورای دور سوم و با بیان اینکه در بحث جدول‌گذاری در این شش سال در چرام انقلابی صورت گرفت، یادآور شد: در شهر چرام مواردی انگشت شمار وجود دارد که نیاز به جدول‌گذاری و آسفالت داشته باشد.

انتهای پیام/82002/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول