اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سراب:

شورای شهر سراب عزم خود را برای بهبود مبلمان شهری جزم کند

اجتناب از آزمون و خطا، تشکیل شوراهای محلات، داشتن سعه صدر،در دسترس مردم بودن از جمله توصیه‌های معاون فرماندار سراب به اعضای شورای چهارم شهر سراب بودند.

شورای شهر سراب عزم خود را برای بهبود مبلمان شهری جزم کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، اعضای شورای شهر سراب بعد از ظهر امروز در مراسم تحلیف خود را با حضور رئیس دادگستری سراب و جمعی از مدیران اجرایی این شهرستان به جای آوردند.

رحمان خاطری رئیس دادگستری در سخنان کوتاهی از اعضای شورای شهر سراب خواست تا ذره ذره فرصت‌ها را در دسترس مردم قراردهند و خادمی امین برای منتخبان خود باشند.

وی بر آمادگی دستگاه قضایی و دادستانی سراب برای همراهی با شوراها تاکید کرد.

محمدباقر اسدی معاون فرماندار سراب در آیین آغاز به کار رسمی شورای چهارم سراب گفت: سعه صدر مهمترین مشخصه یک مدیر و کارگزار در نظام اسلامی است.

وی احترام به شوراها و قوانین مصوب آنها را احترام به خواست و اراده مردم دانست و افزود: شورا باید از آزمون و خطا بپرهیزد چراکه فرصت‌ها به سرعت در حال گذر است و این فرصت‌ها متعلق به مردم است.

اسدی با اشاره به اهمیت موضوع مشورت در اسلام تصریح کرد: در قرآن کریم به صراحت بر موضوع مشورت تاکید شده است.

وی تشکیل شوراهای محلات به عنوان بازوی کمکی شورای شهر را موثر دانست و افزود: اعضای شوراهای شهر باید عزم خود را برای بهبود مبلمان شهر جزم کرده و از هرگونه دخالت در حوزه‌های دیگر که از حوزه شهر سراب خارج است خودداری کنند.

سیدمهدی بنی‌فاطمه بخشدارمرکزی سراب گفت: بزرگ‌ترین آفت کاری شوراها بخشی نگری است که اعضای شوراهای شهر باید تمام تعلقات محلی، قومی و قبیله‌ای را کنار گذاشته و به منافع عموم مردم توجه نشان دهند.

وی ادامه داد: شوراهاباید در چارچوب وظایفی خود و با در نظر گرفتن مطالبات قانونی مردم از تمام توان خود برای خدمت به مردم استفاده کنند.

بنی‌فاطمه پیشنهاد داد که شورای شهر سراب عضوی برجسته و تاثیرگذار را برای عضویت در شورای استان معرفی کند تا فرد یادشده زبان گویای شهرستان سراب باشد.

انتهای پیام/60001/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول