اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

شوراهای چرام در کنار مسئولان قرار بگیرند نه در مقابل آنان

فرماندار چرام با تاکید بر اینکه شوراها در کنار مسئولان تلاش کرده و با تعامل در راستای ارتقاء شهرستان گام بردارند، گفت: در مقابل قرار گرفتن هیچ کاری را پیش نمی‌برد، با تعامل و در چارچوب قانون کارها را پیش ببریم.

شوراهای چرام در کنار مسئولان قرار بگیرند نه در مقابل آنان

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام عصر امروز مراسم تحلیف اعضا و انتخاب هیئت رئیسه دوره چهارم شورای شهرهای چرام و سرفاریاب در سالن فرمانداری چرام برگزار شد.

این مراسم در حالی برگزار شد که صبح امروز منتخبین دوره چهارم شورای اسلامی شهر فعالیت خود را آغاز کرده و شوراهای دوره سوم مسئولیت خود را واگذار کردند.

علی‌رضا نیکروز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت شورای دوره سوم شهر چرام و خیر مقدم به شورای دوره چهارم، اظهار کرد: شاید شان خدمت‌گزاری در دین مبین اسلام و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شان اداری به حساب آید اما می‌دانیم مسئولیت‌ها ودیعه الهی هستند که به دست ما سپرده شده‌اند و باید خداوند سبحان را شاکر باشیم که این توفیق را به ما داده و مسئولیت خدمت‌گزاری را نصیبمان کرد.

فرماندار چرام با اشاره به اینکه با تاسی از ائمه اطهار و مسئولان نظام به خصوص مقام عظمای ولایت بتوانیم همواره در سایه سلامت و صداقت به مردم شریف خدمت کنیم، عنوان داشت: امید است بتوانیم از راه این مسئولیت‌ها، توشه‌ای برای آخرت خود فراهم کنیم.

وی با ذکر حدیثی از رسول گرامی اسلام (ص) که « اگر خداوند برای بنده‌ای خیر بخواهد حاجت مردم را در اختیار او قرار می‌دهد »، گفت: قطعاً عزیزان ما در منتخبین شوراها مبرا از این امر نبوده و شاید مصداق واقعی همین حدیث شریف باشند.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به قانون ما و ماده یک قانون شوراها، درست است که از مسئولیت‌های اصلی شوراها نظارت بر کار شهرداری و پروژه‌های عمرانی شهرداری است اما همه امور‌ به شوراها ربط داده می‌شود، عزیزان ما در شورا در مسائل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و بهداشتی مسئولیت دارند و مسئولان ذیربط هم باید پاسخگو باشند.

نیکروز با تاکید بر اینکه در کنار مسئولان تلاش کرده و با تعامل در راستای ارتقاء شهرستان گام برداریم، خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است که در مقابل قرار گرفتن هیچ کاری را پیش نمی‌برد و نباید تمام انرژی خود را صرف مواردی کنیم که ضرورتی ندارد بلکه با تعامل و در چارچوب قانون کارها را پیش ببریم.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام در ادامه با اشاره به این مطلب که قانون گریزی در انجام مسئولیت‌های خود نداشته باشیم، ابراز کرد: اگر در چارچوب قانون و تعامل سازنده پیش برویم قطعاً پیشرفت و تعالی چشمگیری در سطح شهرستان حاصل خواهد شد.

وی با اشاره به روند برگزاری انتخابات در شهرستان چرام، گفت: تقریباً از اسفند 91 در جریان برنامه‌ریزی انتخابات قرار گرفتیم و با توجه به اینکه سه انتخابات خبرگان رهبری، ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر را در استان کهگیلویه و بویراحمد داشتیم، مقداری بحث را سنگین می‌کرد که نیاز به برنامه‌ریزی منظم‌تری بود و علی‌رغم همه مشکلاتی مثل عوامل خارجی که داشتیم انتخابات سالمی برگزار کردیم.

نیکروز تصریح کرد: دشمن از طریق رسانه‌های بیگانه و ماهواره‌ها هجمه بسیار زیادی در بحث انتخابات گسترده کرده بود اما به لطف خداوند و با بیاناتی که مقام معظم رهبری داشتند، مردم عزیز ایران اسلامی لبیک گفتند و با حضور حماسی خود با برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم پوزه دشمن را به خاک مالیدند.

گفتنی است پس از انتخاب هیئت رئیسه مراسم تحلیف و قرائت سوگندنامه توسط شورای دوره چهارم شهر چرام برگزار شد.

انتهای پیام/82002/ش‌40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول