اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام دادگستری خراسان شمالی:

اجرای عدالت بزرگ‌ترین شاخصه یک مدیر کارآمد است

قائم مقام دادگستری خراسان شمالی گفت: مدیریت در سلامت ارکان، اتقان آراء و سرعت و سهولت در اجرای عدالت بزرگ‌ترین شاخصه و ویژگی یک مدیر کارآمد در عرصه کنونی و نظام قضایی کشور محسوب می‌شود.

اجرای عدالت بزرگ‌ترین شاخصه یک مدیر کارآمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مصطفی عبداللهی در جمع معاونین و روسای دادگاه‌های تجدیدنظر استان اظهار کرد: هر اندازه مجاهدت، ایمان، اعتقاد و انگیزه ما در رسیدن به اهداف متعالی بیشتر باشد نظام قضایی توسعه یافته تری خواهیم داشت.

وی افزود: فلسفه وجودی دستگاه قضایی اجرا و تحقق اهدافی است که از سوی مقام معظم رهبری ترسیم و نیز بخشنامه‌های صادره از سوی ریاست محترم قوه قضائیه و قوانین مصوب و موضوعه که در اختیار ما است.

حجت‌الاسلام عبداللهی تصریح کرد: هر چه سریع‌تر و دقیق‌تر به این اهداف برسیم نظام قضایی توسعه یافته‌تری خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: از ویژگی‌های مهم کارگزاران نظام اسلامی این است که مقام را امانت الهی بدانند و از آن برای ابطال باطل و احقاق حق و خدمت به بندگان خدا که دستشان از هر جایی کوتاه است بهره بگیرند.

قائم مقام دادگستری خراسان شمالی با اشاره به اینکه ما در یک مقطع حساس تاریخی و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در یک پیچ تاریخی قرار گرفته‌ایم، گفت: ملت ایران و قوای سه‌گانه در یک امتحان بزرگ الهی در معرفی اسلام ناب قرار گرفته‌اند ما می‌توانیم با پشتوانه غنی مکتب اسلام و با توکل و مجاهدت و پیروی از رهنمودهای امام گونه رهبر عظیم‌الشان انقلاب و ریاست محترم قوه قضائیه با شجاعت و عمل به قانون همه اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را محقق کنیم و نوع حکومت داری برتر علوی را به رخ دنیا بکشیم.

وی از قانون که نقشه راه مدیران است، به عنوان مهم‌ترین رکن در اجرای عدالت یاد کرد و افزود: مدیریت در سلامت ارکان، اتقان آراء و سرعت و سهولت در اجرای عدالت بزرگ‌ترین شاخصه و ویژگی یک مدیر کارآمد در عرصه کنونی و نظام قضایی کشور محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام عبداللهی بیان کرد: مدیریت علمی پنج‌گانه که عبارتست از برنامه، کادر‌سازی، هدایت، نظارت و ارزیابی با درایت و هوشمندی ریاست محترم قوه قضائیه حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی با تاسیس معاونت راهبردی در بدنه دستگاه قضایی کشور کاملاً مشاهده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید بر اساس برنامه تنظیمی اجرایی سال 92 مطالبات مقام معظم رهبری را هم در سلامت ارکان، هم در اتقان آراء و هم سرعت و سهولت در اجرای عدالت با مجاهدت محقق کنیم.

انتهای پیام/63002/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول