اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

عدالت در رسیدگی به حاشیه‌های اهواز رعایت شود

امام جمعه موقت اهواز گفت: انتظار می‌رود در رسیدن به حاشیه‌های شهرستان اهواز عدالت رعایت شود و به قسمت‌هایی که مطرود مانده و فراموش شده است رسیدگی شود.

عدالت در رسیدگی به حاشیه‌های اهواز رعایت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسن‌زاده در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اهواز که صبح امروز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد اظهار کرد: دولت نهم و دهم خدمات بسیار خوب و محسوسی به مردم در تمام کشور از جمله خوزستان انجام داد.

وی ادامه داد: در خوزستان پس از پایان جنگ هر مسیری را که می‌رفتیم با کارخانه‌هایی مواجه بودیم که از بین رفته بود و باسازی آن‌ها به ذهن کسی خطور نمی‌کرد.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: ما در زیر ساخت‌ها مشکلی نداشتیم و در دولت نهم و دهم به خاطر افزایش قیمت نفت پول خوبی وارد استان شد که به دنبال آن در روستا‌ها و حاشیه آن‌ها کارهای ارزشمندی انجام شد که در دولت‌های قبل صورت نگرفته بود.

وی به کاهش اعتبارات در اواخر دولت دهم اشاره کرد و گفت: این اواخر به خاطر تحریم‌ها و حاشیه پردازی‌هایی که دولت به وجود آورد اعتبارات کاهش یافت اما این مسئله نباید باعث شود که خدمات دولت را نادیده بگیریم.

حسن‌زاده خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود در رسیدن به حاشیه‌های شهرستان اهواز عدالت رعایت شود و به قسمت‌هایی که مطرود مانده و فراموش شده است رسیدگی شود.

وی با اشاره به صحبت‌های روحانی که من با کلید آمده‌ام نه داس اظهار کرد: مقداری از تغییرات در دولت جدید طبیعی است و امیدواریم با تلاش بیشتر به مردم شایسته خدمتگزاری هستند خدمت کنیم.

انتهای پیام/72011/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول