اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر:

اصلی‌ترین وظیفه شورای شهر انتخاب شهردار است

فرماندار شوشتر گفت: اصلی‌ترین وظیفه شورای اسلامی شهر انتخاب شهرداری توانمند است که باید کارآمدی فرد انتخاب شده مدنظر باشد.

اصلی‌ترین وظیفه شورای شهر انتخاب شهردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی ظهر امروز در مراسم تحلیف شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: اصلی‌ترین وظیفه‌ای که برعهده شورای اسلامی شهر گذاشته می‌شود انتخاب شهردار است و به این دلیل باید کوشید تا شهرداری توانا و کوشا در مسائل عمرانی انتخاب شود.

وی با اشاره به اینکه نخستین مصوبه شورای اسلامی شهر درباره شهردار شهر است، گفت: باید توجه داشت که در نخستین اقدام باید یا شهردار ابقا و یا عزل شود و سرپرست معرفی شود و به این دلیل باید در این زمینه سرعت عمل را مدنظر داشت و زمان را غنیمت شمرد.

نجفی خاطرنشان کرد: بر اساس توافقاتی که در استانداری خوزستان انجام شده است شهرداران برای احراز صلاحیت باید تعهدنامه‌ای را که تقدیم اعضای شورای اسلامی شهر می‌شود امضا کند و در این تعهدنامه وی باید قول دهد که در محدوده قانونی شهر شوشتر ساکن خواهد شد و در صورتی که این تعهدنامه به همراه مدارک شهردار ارسال نشود وی احراز صلاحیت نخواهد شد.

رئیس شورای تامین شوشتر با اشاره به اینکه همه باید به شورای جدید برای ایجاد تحول در سطح شهر کمک کنند، تاکید کرد: همه باید بکوشیم تا گامی در راستای بهبود شرایط برداریم و در این زمینه معتقدیم که اعضای شورای چهارم به مسائل و مشکلات شهر شوشتر اشراف کامل دارند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای سوم شهر شوشتر تلاش زیادی برای رفع مشکلات کردند ولی اعضای شورای سوم باید نواقص موجود در این شورا را برطرف کنند و روند خدمت‌رسانی به مردم را تسریع کنند.

نجفی گفت: معتقدیم که باید برای رفع مشکلات شوشتر از همه توانمندی‌ها استفاده کرد و در این زمینه باید از مشاوره افراد با تجربه و دانا در این مسائل استفاده کرد.

انتهای پیام/72006/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول