اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

شورا برای جلب رضایت مردم تلاش کند

امام جمعه رفسنجان گفت: شورا برای جلب رضایتمندی مردم تلاش داشته باشند.

شورا برای جلب رضایت مردم تلاش کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، عباس رمضانی‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان انگیزه الهی در بین اعضای شورا را از دلایل حضور در انتخابات خواند و اظهار داشت: مردم نیز با همین انگیزه الهی در انتخابات شرکت کردند و این اعضا را انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: یقینا نصرت الهی نیز همراه انسان‌هایی است که برای رضای خداوند کار می‌کنند و با خدا هماهنگ هستند.

رمضانی‌پور با اشاره به آیات قرآن افزود: زمانی انسان برای کاری از خداوند مدد می‌جوید و در مسیر خدا گام برمی‌دارد، هدایت الهی به همراه دارد و این بدان معناست که ‌در راه انجام مسئولیت هرگز غیر راه خدا نرویم.

وی تصریح کرد: همه کار و خدمت ما برای امام زمان‌ (عج) باشد، زیرا امام صادق (ع) فرمودند، اگر زمان امام زمان (عج) را درک کنم تمام عمرم را به خدمت ایشان هستم.

رمضانی‌پور عنوان کرد: باید زمینه و مقدمه ظهور امام مهدی (عج) را فراهم کنیم و برای استقرار حکومت آن امام جای پایی به وجود آوریم.

وی گفت: در روایات آمده افرادی در مشرق زمین قیام می‌کنند و انگیزه الهی دارند مانند پاره‌های آهن محکم و استوارند و دین خدا را یاری می‌کنند که مصداق آن روایات مردم ایران زمین هستند و باید در راهی که هدف داریم، استقامت بورزیم تا به هدف خود برسیم.

رمضانی‌پور ابراز داشت: شوراها برای شهر کارهای مثبت انجام دهند، زیرا اگر انسان اندیشه‌ای ایجاد کند که دیگران بتوانند از آن بهره‌مند شوند ارزشمند است‌ و تلاش شود تا رضایتمندی مردم کسب شود.

انتهای پیام/80016/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول