اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوشهر مطرح کرد

اجرای قانون، فصل‌الخطاب همکاری با شورای شهر

فرماندار بوشهر تاکید کرد: نخستین مطالبه متقابل با اعضای جدید شورا برای ما اجرای قانون است و فصل‌الخطاب همکاری‌ها همین امر است.

اجرای قانون، فصل‌الخطاب همکاری با شورای شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامحسین خسروی ظهر امروز در مراسم تحلیف اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: اعضای شوراها در دوره جدید با اقبال خوب مردم و اعتمادی که مردم به آنان داشتند قطعا مسئولیت سنگینی بر دوششان خواهد بود.

وی بیان کرد: حسن اعتماد مردم به پاک دست‌ترین و تاثیرگذارترین افراد جامعه نیازمند اجابت جانانه و خدمتگزاری صادقانه است و این مهم نزد اعضا جدید وجود دارد.

فرماندار بوشهر تاکید کرد: دلسوزی اعضای جدید شوراهای شهر در بوشهر در بدو کار بسیار ارزشمند بوده است.وظایف شورای اسلامی به روشنی در قوانین ذکر شده است و همه اعضای شوراهای جدید نیز دارای مدارج علمی و سوابق روشن خدمتگزاری هستند و آیین‌نامه‌‌ها و ضوابط را به کرات مرور کرده و به آن اشراف دارند.

وی خاطرنشان کرد: نخستین مطالبه متقابل با اعضای جدید شورا برای ما اجرای قانون است و فصل الخطاب همکاری‌ها همین امر است.اگر بر این مبنا حرکت کنیم هیچگاه دچار تنش و اختلاف نخواهیم شد.

خسروی گفت: بنای بنده حرکت بر محور قانون و تعامل سازنده و مثبت، هماهنگی همه جانبه و رعایت شان و منزلت افراد و همکاران است و در زمینه همکاری با شوراها بنا را بر تفاهم و همکاری گذاشته‌ایم. مشتاق هستم در جلسات شوراها حضور داشته باشم و با همفکری پیگیر مطالبات مردم باشیم.

فرماندار بوشهر اظهار داشت: اعضای شورای جدید دقت نظر ویژه‌ای برای نظارت بر کارها در زمینه انتخاب شهرداران داشته باشند.

خسروی تصریح کرد: تصمیم داریم به صورت فصلی تیم‌هایی برای حسابرسی یا بازرسی از شوراها تشکیل دهیم و این موضوع را با جدیت دنبال خواهیم کرد. اعضای شوراهای جدید در زمینه تخصیص اعتبارات به ویژه اعتبارات مربوط به شهرداری‌ها دقت نظر بیشتری داشته و نظارت بر اجرای پروژه‌ها را نیز مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول