اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

تقویت زیرساخت‌های فرهنگی جزو مهم‌ترین اولویت‌های شورای اسلامی شهرضا باشد

امام جمعه شهرضا گفت: فرهنگ به عنوان زیربنای رشد و تعالی در حوزه‌های مختلف اجتماعی مطرح است و این امر مهم باید مد نظر اعضای شورای اسلامی شهر شهرضا قرار بگیرد.

تقویت زیرساخت‌های فرهنگی جزو مهم‌ترین اولویت‌های شورای اسلامی شهرضا باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی ظهر امروز با بیان این مطلب در مراسم تحلیف اعضای شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر شهرستان شهرضا با بیان این مطلب اظهار داشت: تحقق حماسه سیاسی به عنوان نخستین مطالبه رهبر معظم انقلاب با حضور پرشور و آگاهانه مردم در عرصه انتخابات به منصه ظهور رسید و برای تحقق حماسه اقتصادی باید از تمام ظرفیت‌های اجتماعی به شکل مطلوب بهره گرفت.

وی ادامه داد: شناخت نیازهای اساسی کنونی مردم از مهم‌ترین وظایف شوراهای اسلامی به شمار می‌رود که انتظار داریم با اتخاذ سیاست‌های هوشمندانه، مدبرانه و مبتنی بر عقل و درایت زمینه تحقق آن در آینده نزدیک مهیا شود.

امام جمعه شهرضا با اشاره به اینکه سعه صدر از مهم‌ترین ملزومات مدیریت موفق در جامعه اسلامی است، گفت: مدیران و مسئولان باید با تقویت و ممارست در زمینه اخلاق مداری و افزایش روحیه تحمل و بردباری از هرگونه بداخلاقی نسبت به سایر مسئولان و مردم پرهیز کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه برابری و برادری تمام اقوام و خرده فرهنگ‌های جامعه از ارکان دینی و ملی کشور ما محسوب می‌شود، بیان داشت: تشکیل اتاق فکر متشکل از نخبگان، پیشکسوتان و صاحب نطران علوم مختلف از مصادیق یک شورای موفق و کارآمد است که امیدواریم منتخبان شورای اسلامی شهر نسبت به اهمیت این موضوع آگاه باشند.

یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود تقویت زیرساخت‌های فرهنگی را از مهم‌ترین وظایف شوراها برشمرد و افزود: تبیین و آگاهی از فرمایشات امام علی(ع) خطاب به مالک اشتر باید در راس امور شوراها قرار بگیرد و پرهیز از مسایل حاشیه‌ای که به عنوان مهم‌ترین تاکید رهبر معظم انقلاب در مورد شوراها مطرح است مد نظر همگان باشد.

نماینده ولی فقیه در شهرضا با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی نباید تحت تاثیر جریان‌های سیاسی و حزبی قرار بگیرند، متذکر شد: در وضعیتی که دشمنان با سرمایه گذاری‌های کلان درصدد تخریب جوانان فعالیت می‌کنند، اختصاص بخش مناسبی از بودجه سالانه به حوزه فرهنگ و ادب باید در دستور کار شوراهای اسلامی شهر و روستا باشد.

انتهای پیام/63011/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول