اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران:

مازندران قهرمان کشتی عمومی کشور شد

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: در مسابقات کشتی آزاد عمومی کشور مازندران قهرمان شد.

مازندران قهرمان کشتی عمومی کشور شد

 سلمان قادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: مسابقات کشتی آزاد عمومی قهرمانی کشور که به میزبانی سمنان برگزار شد که در این مسابقات 334 کشتی‌گیر از 29 استان کشور با هم رقابت کردند.

وی افزود: کشتی‌گیران مازندرانی در این پیکارها با کسب چهار مدال طلا، سه مدال نقره و چهار مدال برنز و با 65 امتیاز قهرمان شدند.

وی درباره مدال‌آوران مازندرانی گفت: رضا اطری در وزن 55 کیلوگرم، محمد مهدی یگانه جعفری در 66 کیلوگرم، مرتضی رضایی در 74 کیلوگرم و جلال زمان در 84 کیلوگرم با شکست تمامی حریفان موفق به کسب مدال طلا شدند.

قادری در ادامه تصریح کرد: علی حاج آقانیا در وزن 55 کیلوگرم، همت کریمی‌زاد در 60 کیلوگرم و محمد حسین محمدیان در 96 کیلوگرم نیز موفق به کسب مدال نقره شدند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: صائب تقی‌زاده در وزن 60 کیلوگرم، وحید آهنگری در 66 کیلوگرم، سعید غلامی در 74 کیلوگرم و پوریا رحمانی در 120 کیلوگرم به عنوان کشتی‌گیران مازندرانی موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی در پایان اظهار داشت: در نتایج تیمی این رقابت‌ها پس از مازندران 65 امتیازی تیم تهران با 42 امتیاز دوم شد و تیم‌های البرز و کرمانشاه با 34 امتیاز سوم و چهارم شدند.

انتهای پیام/86005/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول