اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پیشتازی کشتی‌گیران بهشهری مقابل «پاس قوامین»

کشتی‌گیران تیم شهید‌ هاشمی‌نژاد بهشهر هفته چهارم لیگ کشتی را با عبور از سد «پاس قوامین» تهران با پیروزی پشت سر گذاشتند.

پیشتازی کشتی‌گیران بهشهری مقابل «پاس قوامین»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، هفته چهارم دور رفت لیگ دسته یک کشتی آزاد کشور با رقابت دو تیم «شهید‌ هاشمی‌نژاد» بهشهر و «پاس قوامین» تهران در سالن تختی بهشهر پیگیری شد.

در نتیجه این مسابقات که کشتی‌گیران حریف، بازی نفس‌گیر و پایاپایی را به نمایش گذاشتند، امتیاز هر دو تیم در عدد چهار متوقف شد اما بهشهری‌ها به ‌دلیل امتیاز فنی بیشتر توانستند با نتیجه 17 بر 16 پاس قوامین تهران را شوت کنند.

تیم شهید هاشمی‌نژاد اکنون با چهار برد از چهار بازی و کسب هشت امتیاز، هم‌امتیاز با تیم شهدای ساری امید به بازی هفته آینده دارد.

دیدار آخر دور رفت رقابت‌های گروه A، بین دو تیم مدعی و هم‌استانی بهشهر و ساری و رقابت برای سر‌گروهی است که تجربیات دو مربی کهنه‌کار مازندرانی یعنی شهرام مردانی و عسگری محمدیان را در بر خواهد داشت.

به گفته شهرام جعفری رئیس هیئت کشتی شهرستان بهشهر، تیم شهید هاشمی‌نژاد در بازی هفته چهارم، تیم دوم خود را به میدان مبارزه با پاس قوامین روی تشک فرستاده بود.

وی افزود: تیم اول را برای بازی هفته پنجم و تلاش برای صدر‌نشینی گروه A استراحت دادیم.

جعفری همچنین از بازی‌های خوب مختار مختاری کشتی‌گیر خوش‌استیل و آتیه‌دار بهشهری گفت که با شرکت در سه رقابت متوالی توانست سه پیروزی و امتیاز فنی خوبی را برای این تیم به ‌دست آورد به ‌ویژه اینکه یک پیروزی ارزشمند را در مقابل عاشق حسینی نفر اول مسابقات OPEN کشور به دست آورد.

وی در پایان با قدردانی از میزبانی و حمایت خوب تماشگران بهشهری، اظهار امیدواری کرد هفته آخر دور رفت لیگ را با خبر خوش پیروزی تیم شهید هاشمی‌نژاد برای بهشهری‌ها پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/86001/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول