اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی کشتی شهدای رستمکلای مازندران:

رستمکلا از مدعیان قهرمانی لیگ برتر کشتی است

سرمربی تیم کشتی شهدای رستمکلای مازندران گفت: این تیم از مدعیان قهرمانی این مسابقات برای صعود به لیگ برتر کشور است.

رستمکلا از مدعیان قهرمانی لیگ برتر کشتی است

سید علی خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: تاکنون سه هفته از مسابقات لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور سپری شد و تیم ما موفق به کسب سه پیروزی مقابل حریفان شد.

وی با اشاره به جذب کشتی‌گیران جوان و بومی در این تیم تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به کسب سه پیروزی کشتی‌گیران در صدر جدول جای داریم و به طور حتم این پیروزی و موفقیت در مسابقات آینده هم ادامه دار است.

سرمربی تیم شهدای رستمکلای مازندران با اشاره به اینکه این تیم با کمترین هزینه و بودجه با حمایت مسئولان شهرستان و شهروندان علاقه‌مند راهی لیگ شد، اظهار داشت: هدف مدیریت باشگاه از حضور این تیم در لیگ، شناسایی کشتی‌گیران و توسعه ورزش رستمکلا به ویژه کشتی در سطح کشور و استان است.

خدایی در ادامه گفت: این هفته در مشهد مقابل یکی از تیم‌های خوب و مدعی گروه شرکت ساختمانی کفایتی خراسان رضوی باید حاضر شویم که فکر می‌کنم از مسابقات حساس هفته باشد.

وی ابراز داشت: دو تیم رستمکلا و مشهد تاکنون تمامی مسابقات خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشتند و برای اینکه تیم از جمع مدعیان خارج نشود باید پیروز میدان باشیم.

سرمربی تیم کشتی شهدای رستمکلای مازندران در پایان افزود: برای آمادگی و هماهنگی بیشتر کشتی‌گیران تیم سه روز زودتر عازم مشهد شد تا مقابل حریف قرار بگیرد.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول