اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امامعلی حبیبی در گفت‌وگو با فارس:

وضعیت رئیس فدراسیون کشتی زوتر مشخص شود / کشتی‌گیران همدیگر را هل می‌دهند

نابغه کشتی جهان و المپیک وضعیت کنونی کشتی کشور را مطلوب ندانست و گفت: برای اینکه کشتی ایران بتواند قدرت خود را به جهانیان نشان دهد باید هر چه سریع‌تر وضعیت رئیس فدراسیون کشتی مشخص شود.

وضعیت رئیس فدراسیون کشتی زوتر مشخص شود / کشتی‌گیران همدیگر را هل می‌دهند

امامعلی حبیبی در حاشیه نشست تجلیل از نخبگان خبرنگاران ورزشی مازندران در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: در حال حاضر کشتی‌گیران روی تشک همدیگر را هل می‌دهند تا امتیاز بگیرند و فن زیبای کشتی را انجام نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه دیگر کشتی هیجان گذشته را ندارد، ابراز داشت: به خاطر عدم اجرای فن و کاهش کیفیت کشتی، کمیته المپیک خواهان حذف کشتی از المپیک شده بود.

حبیبی گفت: ما هم زمانی کشتی‌گیر بودیم و به این ورزش مادری عشق می‌ورزیم همچنین حذف کشتی از المپیک همچون دیگر کشتی‌گیران محکوم می‌کنیم و حرکت کمیته ملی المپیک را قبول ندارم.

اسطوره و نابغه کشتی جهان در ادامه افزود: در دوران ما ستاره‌ها کشتی دنیا ظرف یک دقیقه کشتی‌گیران با اجرای فن زیبا حریفشان را خاک و ضربه فنی می‌کردند.

وی تغییر قانون جدید کشتی فیلا را خوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: تغییر قانون در کشتی می‌تواند هیجان کشتی را بین کشتی‌گیران و تماشاگر بیشتر کند.

حبیبی گفت: بیشتر قهرمانان ما به ویژه کشتی از خانواده‌های کم بضاعت جامعه هستند که باید هر طوری که شده از سوی مسئولان تامین مالی و معنوی شوند.

وی با اشاره به اینکه قهرمانان مازندرانی آن طوری که شاید و باید به به حق خود نرسیدند، اظهار داشت: مسئولان ورزش باید با کمک نمایندگان مجلس قانونی وضع کنند تا قهرمانان ورزش از هر نظر حمایت شوند.

نابغه کشتی ایران در پایان وضعیت کنونی کشتی کشور را مطلوب ندانست و خاطرنشان کرد: برای اینکه کشتی ایران بتواند قدرت خود را به جهانیان نشان دهد باید هرچه سریع‌تر وضعیت رئیس فدراسیون کشتی مشخص شود.

انتهای پیام/86005/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول