اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‌ها

آمل قهرمان مسابقات کشوری کشتی جام «حاجی‌پور» شد

تیم کشتی آزاد آمل قهرمان رقابت‌های کشوری کشتی جام «حاجی‌پور» شد.

آمل قهرمان مسابقات کشوری کشتی جام «حاجی‌پور» شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، تیم کشتی آزاد این شهرستان امشب در پایان رقابت‌های کشوری کشتی «جام حاجی‌پور» که از روز چهارشنبه با حضور 90 کشتی‌گیر در قالب 10 تیم از سراسر کشور دنبال شد به مقام قهرمانی دست یافت.

آزادکاران تیم قهرمان محسن حاجی‌پور در پایان با کسب 70 امتیاز توانستند با اقتدار بر سکوی نخست جای بگیرند و تیم‌های کرمانشاه با 58 امتیاز و ساری با 53 امتیاز به ترتیب رده‌های دوم و سوم را تصاحب کردند.

این دوره از رقابت‌ها 109 کشتی با حضور کشتی‌گیران هشت استان کشور در استادیوم ورزشی روستای وسطی‌کلا بخش دشت‌سر آمل برپا شد.

در پایان در وزن 50 کیلوگرم امیرحسین اکبرپور و رضا خاکپور هر دو از تیم قهرمان حاجی‌پور از آمل به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند و سیدحسین ساداتی از ساری و اصغر فرهمند به طور مشترک رده سوم را تصاحب کردند.

در وزن 55 کیلوگرم نیز سجاد نجفی دیگر آملی این جام توانست گردن‌آویز طلا شود که حافظ اژدری دیگر همشهری او نیز نایب قهرمان شد و فرزاد قهرمانی از کرمانشاه و شهاب خوال از ساری به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

گردن‌آویز طلای وزن 60 کیلوگرم از آن اسماعیل روحی از ساری شد، مهدی بخشنده از اردبیل دوم شد و صادق پاریاب از گیلان و مسعود قهرمانی از کرمانشاه به طور مشترک سوم شدند.

در وزن 66 کیلوگرم فرزاد کولیوند، عضو تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان از کرمانشاه قهرمان شد، جابر فغان‌لر از گلستان نائب قهرمان شده و شهاب عارفی و پیمان حیدری از آمل به طور مشترک سوم شدند.

وزن 74 کیلوگرم نیز با قهرمانی سجاد محمدی از آمل به کار خود پایان داد، حمیدرضا عظیمی نیز دیگر همشهری محمدی نایب قهرمان شد و ارشک محبی و پوریا اولادقباد هر دو از کرمانشاه سوم شدند.

در وزن 84 کیلوگرم نیز امین احمدی از کرمانشاه قهرمان شد، نعمت اسماعیلی از تیم قهرمان حاجی‌پور آمل دوم شد، معین شفقی از گیلان و کیانوش اعتمادی از کرمانشاه به طور مشترک سوم شدند.

معین محمدی از ساری در وزن 96 کیلوگرم مدال طلای این مسابقات را از آن خود کرد، بهرام حسین‌زاده از آمل دوم شد و عباس طاهر اصلانی از کرمانشاه و جمال سوری از همدان به طور مشترک سوم شدند.

در وزن 120 کیلوگرم فرزاد سلطانیان از کردستان قهرمان شد، فرزام مسلمی از گیلان نائب قهرمان شد و علی رضایی از تیمک قهرمان حاجی‌پور آمل و محمد عبدالمالکی از کرمانشاه به طور مشترک سوم شدند.

به گزارش فارس، این دوره از رقابت‌های کشوری با حضور مدال‌آوران المپیکی و جهانی کشتی امشب با توزیع 32 مدال در شهرستان آمل به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/86012/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول