اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس:

فقرزدایی از جامعه همت انقلابی می‌خواهد

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: فقرزدایی از جامعه و بین خانواده‌های ایرانی همت انقلابی را می‌طلبد.

فقرزدایی از جامعه همت انقلابی می‌خواهد

 روح‌الله بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: همت انقلابی و جدی در راستای زدودن چهره فقر از جامعه شکل گیرد و هرکس به اندازه توان، مسئولیت و بضاعت خود برای بهبود بخشیدن به موقعیت اقتصادی کشورمان برنامه‌ریزی کرده و گام بردارد.

وی افزود: از پیامبر اکرم (ص) در زمینه اهمیت دادن به مسائل اقتصادی حدیثی نقل شده است، مبنی بر اینکه فقر و ایمان با یکدیگر سازگار نبوده و به هنگام عارض شدن نداری، ایمان و باورهای دینی از دل‌های مردم رخت می‌بنند، بنابراین به اهمیت این مسئله باید واقف بود.

بیگی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در جامعه با مشکل بیکاری، گرانی اقلام اساسی و سرسام‌آور بودن هزینه‌های زندگی روبه‌رو هستیم، ادامه داد: این انتظار از دولتمردان وجود دارد که در راستای رفع مشکلات معیشتی خود شعار تدبیر و امید را در جامعه متجلی کنند.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه جوانان کشورمان باید به گل تقوا، امید و تلاش آراسته شوند، خاطرنشان کرد: در اطراف ما و در خانواده بزرگ کشورمان جوانان مومن و متعهدی وجود دارد که باید از طریق فراهم کردن فرصت‌های شغلی در راستای تقویت باورهای دینی آنها نیز گام برداشت.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی تاکید کرد و اظهار داشت: منابع مالی موردنیاز برای بهره‌برداری از کارخانه‌های نیمه‌تمام به وسیله بهره‌گیری از سرمایه‌گزاران تامین شود، تا به این ترتیب ارتزاق و فعالیت اقتصادی جوانان نیز صورت بگیرد.

بیگی ازدواج، تحصیل و تکامل روحی را متاثر از وضعیت اقتصادی، دانست و اظهار داشت: فراهم کردن لوازم زندگی و تلاش برای دستاوردهای مختلف در سایه تامین مالی امکان‌پذیر است، بنابراین اهمیت اشتغالزایی برای جوانان از هر جهت باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/61002/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول