اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج طلاب استان کرمانشاه:

درک عمیق از فقر بارزترین ویژگی شخصیتی شهید رجایی بود

مسئول بسیج طلاب استان کرمانشاه گفت: شهدای دولت شخصیت‌های صاحب تجربه‌ای بودند و نخستین ویژگی شهید رجایی، درک عمیق وی از فقر و محرومیت بود.

درک عمیق از فقر بارزترین ویژگی شخصیتی شهید رجایی بود

حجت‌الاسلام محسن مفید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهدای دولت شخصیت‌های علمی و صاحب تجربه‌ای بودند که علم و تجربه خود را در راستای کارآمدی نظام جمهوری اسلامی برای خدمت به ملت ایران به‌منظور تحقق آرمان‌های انقلاب به‌کار گرفتند.

وی ادامه داد: شهدای دولت در این مسیر با نهایت جهد و تلاش، چنان پیش رفتند که دشمنان تاب خدمت صادقانه آنان به نظام و مردم را به این دلیل که موجب تحقق اهداف انقلاب می‌شد نداشتند.

مفید تصریح کرد: پروردگار بهترین اجر و پاداش را در قبال این مجاهده به شهدای دولت داد که همان رسیدن به مقام والای شهادت و لقاء پروردگار بود.

مسئول بسیج طلاب استان کرمانشاه ادامه داد: در این میان خورشید تابناک آسمان شهدای دولت که به حق سیدالشهدای دولت باید به آنان لقب داد یعنی شهید رجایی و یار همیشگی او شهید باهنر از برجستگی خاصی برخوردار بودند و نخستین ویژگی شهید رجایی را می‌توان درک عمیق وی از فقر و محرومیت عنوان کرد.

*شهید رجایی مصداق بارز یک شخصیت انقلابی بود

وی با تاکید بر اینکه ایمان و باور به اسلام مهم‌ترین آرمان انقلاب و پیاده‌ کردن احکام نورانی است، اظهار داشت: تنها راه رسیدن به سعادت دنیا و سعادت اخروی پیاده کردن احکام اسلام است و آن‌روز که شهید رجایی خود را در کسوت ریاست‌جمهوری دید با تمام توان در راستای خدمت به محرومان با عمل به دستورات دین ایستاد.

مسئول بسیج طلاب استان کرمانشاه از اخلاص به‌عنوان ویژگی سوم شهید رجایی نام برد و تصریح کرد: این شهید والامقام شخصیتی مخلص بود و هیچ‌چیز جز رضایت پروردگار برای وی حائز اهمیت نبود و تکلیف‌مداری، ویژگی برجسته و بارز وی است.

به گفته وی، شهید رجایی مصداق بارز یک شخصیت انقلابی و دینی بود که در مدت کوتاه ریاست‌جمهوری خود توانست منشأ بسیاری از خدمات ماندگار شود و تصدیق وی به باورها و اعمال صادقانه موجب شد که جریان نفاق تحمل نداشته و دست خود را به خون صادق‌ترین خدمت‌گزار مردم آلوده کند.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول