اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشف 301 بطری مشروب الکلی قاچاق در البرز/ تولید مستند مبارزه با قاچاق کالا و ارز

رئیس دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز از تولید مستندی با موضوع به تصویر کشیدن زیان‌های ناشی از قاچاق کالاها خبر داد.

کشف 301 بطری مشروب الکلی قاچاق در البرز/ تولید مستند مبارزه با قاچاق کالا و ارز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری البرز، سعید شفیعیان گفت: در سه عملیات جداگانه که با هماهنگی کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق شکل گرفت، 301 بطری مشروب خارجی و یک‌هزار و 600 لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز طی سه عملیات به صورت مجزا کشف و 4 نفر از متهمان پرونده نیز به همراه سایر عوامل مرتبط به مراجع قضایی تحویل شدند.

به گفته رئیس دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز، موقعیت خاص و جغرافیایی استان البرز به عنوان چهارراه  غرب و شمال کشور و همچنین قرار گرفتن این استان بر سر راه 16 استان پرجمعیت مرزی به پایتخت باعث انتخاب این منطقه به عنوان بارانداز کالای قاچاق توسط باندهای فعال در امر قاچاق شده است.

شفیعیان گفت: این در حالی است که خطرات جسمی و حتی نابینایی مقطعی و کلی به علت مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز مصرف‌کنندگان این ماده ناپاک را به شدت تهدید می‌کند که به گفته رئیس دبیرخانه، مجموعه مستندی در کمیته فرهنگی کمیسیون برای به تصویر کشیدن مصادیق زیان‌های جسمی و جانی ناشی از استفاده کالاهای قاچاق به خصوص در موضوع دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی و مشروبات الکلی در دست ساخت است.

رئیس دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز همراهی و همکاری مردم در عدم استفاده از این کالاها به خصوص مضرات مادی و معنوی استفاده از این کالاها در زمینه خوراکی، بهداشتی و آرایشی را بسیار مهم ارزیابی کرد.

وی افزود: این امر خود موجب کسادی و از رونق افتادن تقاضای کالاهای قاچاق و کاهش سودهای ناپاک و بادآورده سوداگران شوم و از بین بردن تبعات منفی آن برای جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول