اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایگاه تابستانی شجره طیبه صالحین در کازرون پایان یافت

با برگزاری آیینی پایگاه تابستانی شجره طیبه صالحین و اردوی طرح هجرت 3 دانش‌آموزی کازرون به کار خود پایان داد.

پایگاه تابستانی شجره طیبه صالحین در کازرون پایان یافت

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده کازرون امروز در حاشیه مراسم اختتامیه پایگاه تابستانی شجره طیبه صالحین در کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار کرد: این پایگاه با رقابت 12 واحد بسیج دانش‌آموزی مدارس مقطع پیشگام (دبیرستان) دهم مردادماه سال جاری با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با ارائه برنامه‌های متنوع آغاز به کار کرد.‌

عبدالحسین میرزایی برنامه‌های پایگاه تابستانی بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده کازرون را شامل جلسات حلقه‌های صالحین با موضوعات قرآنی، احکام، اعتقادی، سیره شهدا، تیراندازی، اطلاعات عمومی و ارائه مسابقه‌هایی در این راستا عنوان کرد.

وی کارگاه‌هایی از جمله آموزش پرورش زنبورداری، قارچ و بهسازی و مرمت‌سازی مدارس در قالب رنگ‌آمیزی، طراحی و شعارنویسی را از اهم برنامه‌های اردوی 10 روزه طرح هجرت دانش‌آموزی دانست و تصریح کرد: در این طرح 185 دانش‌آموز اعم از دختر و پسر از مدارس این شهرستان شرکت داشتند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی کازرون گفت: در این مراسم اختتامیه از دانش‌آموزان ممتاز در مسابقات احکام، قرآن، تیراندازی و همچنین فرماندهان واحدهای فعال پایگاه تابستانی این شهر تجلیل شد.

میرزایی ادامه داد: در مسابقه حفظ قرآن از سوره‌های واقعه، قدر و آیة‌الکرسی از میان 35 نفر شرکت‌کننده از پایگاه‌های تابستانی به ترتیب نازنین حسینی‌نژاد از دبیرستان فاطمة‌الزهرا (س)، محدثه خورشیدی از دبیرستان بانو سلامی، منصوره ایلانی از مدرسه بانو سلامی، نازنین احمدی از دبیرستان شهید بهشتی و فاطمه بهروزی از دبیرستان تقوی کازرون به عنوان نفر اول تا پنجم برگزیده شدند.

وی در ادامه از مدیریت آموزش و پرورش، ناحیه سپاه، بسیج طلاب، کانون بسیج فرهنگیان و مدیران مدارس کازرون که در اجرای پایگاه‌های تابستانی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان این شهر همکاری داشتند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/2448/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول