اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران:

برای ترویج مکتب امام صادق(ع) تلاش کنیم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: واجب است برای ترویج و شناخت شخصیت و مکتب امام جعفر صادق(ع) تلاش کنیم.

برای ترویج مکتب امام صادق(ع) تلاش کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس در ساری، حجت‌الاسلام ستار علیزاده ظهر امروز در جمع عزاداران امام صادق (ع) در امامزاده ملامجدین شهرستان ساری با تسلیت به همه مسلمانان برای فرارسیدن سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق (ع) گفت: امروز سالروز شهادت امامی است که یادآور مکتب نبوی و علوی در جهان تشیع است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری همه جهان و به ویژه جهان تشیع به سیرت امام صادق از دین و دنیا نیازمندیم.

علیزاده اظهار داشت: امام صادق(ع) در عصر و زمانی زندگی کرد که علاوه بر حوادث سیاسی، یک سلسله حوادث اجتماعی و پیچیدگی‌ها و ابهامات فکری و روحی نیز پدیدار شده بود و لازم بود تا امام صادق (ع) جهاد خود را در این جبهه آغاز کند.

وی با اشاره به سخنان امام صادق (ع) مبنی بر اینکه انسان باید عالم به زمان خود باشد، افزود: باید وظیفه خودمان را در این برهه از زمان که تمام هجمه‌های دشمنان و استکبار جهانی نسبت به دین و اسلام شدت گرفته است جلوگیری و ایستادگی کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران راه برون رفت از تمامی هجمه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی را توسل و تمسک به امام صادق (ع) و پیروی از ولی عصر زمان خود مقام معظم رهبری دانست.

این مسئول با اشاره به اینکه پویایی اسلام اصیل به برکت وجود اندیشه‌های امام صادق(ع) است، اظهار کرد: بر ما واجب است برای ترویج و شناخت شخصیت و مکتب امام جعفر صادق(ع) تلاش کنیم.

علیزاده خاطرنشان کرد: امام صادق(ع)در دوران پر التهاب جامعه اسلامی ظهور کرد و توانست منطق و مکتب اسلام عزیز را در جامعه ایجاد کند.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول