اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری ضروری است / عظمت اسلام مرهون خون شهداست

فرماندار سقز بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان تأکید کرد و گفت: عظمت و اقتدار اسلام مرهون خون پاک شهداست.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری ضروری است / عظمت اسلام مرهون خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نادر فخری بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای کارمند شهرستان سقز اظهار کرد: اقتدار و عظمت امروز جهان اسلام و انقلاب ایران اسلامی از برکات بی‌انتهای خون شهیدان است.

وی تصریح کرد: ایثار و جانفشانی شهدا در طول انقلاب به ویژه در هشت سال جنگ تحمیلی موجب شد که دست دشمنان از سرمایه‌های ارزشمند این آب و خاک کوتاه شود.

فرماندار سقز با بیان اینکه ملت ایران برای به دست آوردن امنیت و آسایشی که امروز در کشور حاکم است هزینه‌های زیادی را داده‌اند، تصریح کرد: تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده سرمایه‌های ارزشمندی بود که در طول 30 چند سال از عمر انقلاب ملت تقدیم کرده‌اند.

فخری از ملت ایران به عنوان وارثان خون پاک شهیدان نام برد و گفت: حراست و نگهداری از ارزش‌های انقلاب و تبعیت محض از ولایت فقیه مهم‌ترین شاخصه پاسداری از خون پاک شهیدان است.

وی، توجه به خانواده شهدا به عنوان یادگاران بجامانده از آنان را ضروری خواند و گفت:‌ رفع مشکلات و دغدغه خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید اولویت کاری همه مسئولین باشد.

فرماندار سقز، برگزاری یادواره‌های شهدا را نیز اقدام ارزشمندی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در جامعه خواند و  تصریح کرد: حضور جوانان و اقشار مختلف جامعه در این مراسمات و بیان ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا می‌تواند جوانان ما را با افکار شهدا بیشتر آشنا کند.

فخری در ادامه از مسئولیت‌ها در نظام‌های اسلامی به عنوان امانت‌های الهی و امری خطیر نام برد و گفت: همدلی مسئولین و مدیران حوزه‌های مختلف موجب تحقق اهداف و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه اقدامات توسعه‌ای قابل توجهی بعد از پیروزی انقلاب تا کنون در شهرستان‌های مختلف استان به ویژه سقز انجام شده است، بیان کرد: موفقیت‌های به دست آمده در چندین سال‌ اخیر در سایه همدلی مردم و مسئولین بدست آمده و قابل تقدیر است.

انتهای پیام/79010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول