اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حاجی آباد:

دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی از فرهنگ ایثار و شهادت است

فرمانده سپاه حاجی آباد با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی از فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس اقتدار ایران اسلامی را تضمین کرده و تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و می‌کند.

دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی از فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی آباد، اباذر سالاری صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس گنجینه بسیار ارزشمندی از فرهنگ ایثار و شهادت است و گرامیداشت آن از ضروریات اجتناب ناپذیر است، اظهار داشت: نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس اقتدار ایران اسلامی را تضمین کرده و تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

وی با بیان اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس نماد اقتدار و عظمت ملت ایران اسلامی است و باید برنامه‌های این هفته با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود، افزود: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است که باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

فرمانده سپاه حاجی‌آباد ادامه داد: برای هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده که نورافشانی، فضاسازی سطح شهر، رزمایش نظامی و انتظامی، برگزاری رژه حماسی 31 شهریور، ارسال پیامک در خصوص دفاع مقدس، تجلیل از خانواده‌های شهدا و جانبازان ،آزادگان و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، برپایی نمایشگاه با موضوع دفاع مقدس بخشی از برنامه‌های این هفته است.

بهرام پور اشرف فرماندار شهرستان حاجی‌آباد نیز در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس، سند خدشه ناپذیر حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان داشت: دوران 8 سال دفاع ملت ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این سرزمین به عنوان یکی از بارزترین الگوی صبر و استقامت ملت ایران در تاریخ بشریت است که این پایداری برخاسته از وحدت و ایمان بود و عزت و احترام مردم ایران در دنیا مرهون فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

فرماندار حاجی‌آباد افزود: ما باید تلاش کنیم ایثار و فداکاری‌های آنان را به نسل جوان امروزی انتقال دهیم تا فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنها نهادینه شود.

پوراشرف گفت: اگر امروز در دنیا از لحاظ علمی و عمرانی و فناوری هسته‌ای و پزشکی حرفی برای گفتن داریم و جزو معدود کشورهایی هستیم که خود را به این جایگاه علمی و عمرانی رسانده‌ایم همه از برکت وجود شهدا و ادامه راه آنان است.

وی اضافه کرد: فرهنگ و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس و یاد و نام شهدا باید در جامعه زنده مانده و در نسل جوان نهادینه شود و انتظار داریم مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال با شکوه تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

همچنین در این جلسه فرماندار به عنوان رئیس ستاد دفاع مقدس و معاون فرماندار به عنوان جانشین ستاد و سپاه شهرستان به عنوان دبیر ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان منصوب شدند.

در ادامه جلسه دستگاه‌های اجرایی شهرستان برنامه‌های دستگاه خود را در هفته دفاع مقدس اعلام کردند.

آذین‌بندی ادارات با نصب پوستر و بنر با موضوع دفاع مقدس، ایجاد سنگر در جلو ادارات، برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع دفاع مقدس توسط کتابخانه عمومی شهرستان، برگزاری شب شعر با موضوع دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان، ایستگاه صلواتی توسط مجمع امور صنفی، وزیت رایگان مناطق محروم شهرستان حاجی آباد توسط بسیج جامعه پزشکی، ایجاد سنگرها در مدارس و برگزاری یادواره شهدا توسط اداره آموزش و پرورش بخشی از این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/88022/خ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول