اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین:

تالار شهر در آینده‌ای نزدیک در قزوین افتتاح می‌شود

شهردار قزوین گفت: در آینده‌ای نزدیک تالار شهر، مجتمع پذیرایی و استخر در قزوین به بهره‌برداری می‌رسد.

تالار شهر در آینده‌ای نزدیک در قزوین افتتاح می‌شود

مسعود نصرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه احداث تالار شهر، مجتمع پذیرایی و استخر از شاخص‌ترین پروژه‌های شهرداری قزوین است، اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه از تیر ماه سال 89 شروع و مقرر شده در مدت 40 ماه به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه تالار شهر، مجتمع پذیرایی و استخر از مهم‌ترین پروژه‌های مجموعه مدیریت شهری در بخش سرمایه‌گذاری است، بیان کرد: اکنون عملیات اجرایی این پروژه در بوستان ملی باراجین در حال اجرا است.

شهردار قزوین افزود: این مجتمع سرپوشیده در زمینی به مساحت 26 هزار و 600 و زیربنایی به وسعت شش هزار و 250 متر مربع احداث می‌شود و از امکانات سونا، استخر، سالن بولینگ، سفره‌خانه سنتی و رستوران برخوردار است.

این مسئول عنوان کرد: برای ساخت تالار شهر، مجتمع پذیرایی و استخر بیش از 150 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده که از طریق بخش خصوصی تأمین می‌شود.

احداث بوستان آفرینش در قزوین

وی احداث بوستان آفرینش را از دیگر پروژه‌های شاخص شهرداری قزوین عنوان و گفت: این پروژه نیز در طول منطقه دو و سه شهرداری و در حاشیه رودخانه بازار در مساحتی بیش از 20 هکتار در حال احداث است.

شهردار قزوین با بیان اینکه بوستان آفرینش در مجاورت اتوبان تهران - زنجان قرار دارد، ابراز داشت: این پروژه یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم در کشور محسوب می‌شود و نمادی از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و مذهبی قزوین است.

نصرتی یادآور شد: اعتبار بوستان آفرینش بیش از 200 میلیارد ریال است و عملیات اجرایی آن در مدت زمان 24 ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/77009/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول