اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی بخش نشتا تنکابن:

80 درصد روستاهای نشتا تنکابن آب بهداشتی ندارند

رئیس شورای اسلامی بخش نشتا تنکابن گفت: 80 درصد از روستاهای بخش نشتا شهرستان تنکابن آب شرب بهداشتی ندارند و سلامت مردم این مناطق در خطر است.

80 درصد روستاهای نشتا تنکابن آب بهداشتی ندارند

یونس حیدریان رئیس شورای اسلامی بخش نشتا تنکابن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن با اشاره به اینکه ما در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که در آن هر ثانیه هزاران مترمکعب آب شیرین به دریا می‌ریزد، گفت: بیش از 80 درصد جمعیت روستاهای ما از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی محرومند و بیشتر شبکه‌های آب‌رسانی یا فرسوده‌اند و یا با زیرساخت‌های ابتدایی و موقت به مردم روستاها آب‌رسانی می‌کنند که در هر دو حالت سلامت مردم به مخاطره می‌افتد.

وی با تاکید بر عقب‌ماندگی بیشتر مناطق غرب مازندران به‌ویژه روستاها تصریح کرد: برای حل مشکلات عدیده مردم منطقه مسئولان باید اقدام موثری انجام دهند.

این مسئول افزود: ما نه صنعت داریم نه کشاورزی و جمعیت بیکار منطقه به‌ویژه از قشر جوانان تحصیل‌کرده و باتخصص بی‌شمارند و همواره گفته شده این منطقه گردشگری است اما به لحاظ زیرساخت‌ها و قوانین مورد نیاز این صنعت پردرآمد کاری در آن صورت نگرفته است و از حضور گردشگران در منطقه نیز عایدی به غیر از ترافیک‌های سرسام‌آور و آزاردهنده و افزایش حجم زباله نصیب‌مان نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی بخش نشتا تنکابن در پایان به توزیع اعتبار اشاره کرد و از عدم تحقق عدالت در تخصیص آن طی سال‌های اخیر و بی‌توجهی مفرط به مشکلات مردم غرب مازندران اشاره کرد و گفت: ما می‌خواهیم استان شویم نه از برای تجزیه مازندران بلکه این خواسته‌ در پی دریافت مطالبات به حق منطقه در بحث اعتبار و توزیع عادلانه آن است.

انتهای پیام/86020/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول