اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز مطرح کرد

تلاش برای تامین اعتبار آب شرب سلطان‌آباد شیراز

فرماندار شیراز از تلاش به منظور تامین اعتبار مورد نیاز برای آب شرب ساکنان سلطان‌آباد این شهر خبر داد.

تلاش برای تامین اعتبار آب شرب سلطان‌آباد شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، جواد زرین‌کلاه در حاشیه بازدید از منطقه سلطان‌آباد که به همراه چند تن از مسئولان دستگاه‌های خدماتی شیراز انجام شد، با بیان اینکه با خشکسالی‌های اخیر، کم‌آبی یکی از مشکلات عمده شهرستان شیراز است و تامین آب شرب در اولویت برنامه‌ها قرار دارد، اظهار داشت: تامین آب شرب برای ساکنان این منطقه باید با فوریت پیگیری شود.

وی افزود: با تامین اعتبار مورد نیاز به زودی این خواسته مردمی محقق می‌شود، هرچند تاکنون در مواقع مورد نیاز آب شرب اهالی و دیگر روستاهای محدوده شهر توسط خودروهای حمل آب آشامیدنی تامین شده است.

این مقام مسئول با انتقاد از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستای سلطان‌آباد و اراضی خارج از طرح هادی آن بیان کرد: این‌گونه ساخت‌وسازهای غیرمجاز علاوه بر اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان را با مشکل روبه‌رو می‌کند، ساکنان این منطقه نیز با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شوند و امکان توسعه خدمات در این منطقه را از بین می‌برد و از سوی دیگر باید به گونه‌ای چاره‌اندیشی شود که حقی از ساکنان قانون‌مدار منطقه تضییع نشود.

زرین‌کلاه با هشدار به افراد سودجو در مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در این منطقه گفت: اداره جهاد کشاورزی با همکاری دستگاه‌های قضایی و انتظامی و ... نسبت به برخورد با این افراد که در زمین‌های خارج از طرح هادی روستای سلطان‌آباد اقدام به ساخت‌وساز می‌کنند، اقدام کند.

فرماندار شهرستان شیراز همچنین به موضوع جاده دسترسی روستای سلطان‌آباد اشاره کرد و اذعان داشت: در گذشته قسمتی از زیرسازی این جاده صورت گرفته اما این پروژه رها و باعث بروز مشکلات فراوانی برای مردم شده است که با برگزاری جلسه ویژه امیدواریم با رفع برخی موانع عملیات اجرایی این جاده نیز آغاز شود.

زرین‌کلاه ابراز داشت: ادارات دست‌اندرکار این جاده باید هرچه سریع‌تر نسبت به اتمام این جاده اقدام و مشکلات مردم را مرتفع کنند.

بر اساس دستور فرماندار شیراز مقرر شد جلسات ویژه‌ای به منظور پیگیری این موضوعات به مسئولیت معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری تشکیل و مسائل مربوطه با حضور رؤسای ادارات ذی‌ربط دنبال شود.

انتهای پیام/ 2448/غ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول