اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

امکانات و تجهیزات بهداشتی درمانی شهرستان اهر پاسخگوی نیاز منطقه نیست

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس امکانات و تجهیزات بهداشتی درمانی شهرستان اهر را پاسخگوی نیازهای منطقه ندانست و خواستار توجه ویژه مسئولین وزارت بهداشت و درمان در این زمینه شد.

امکانات و تجهیزات بهداشتی درمانی شهرستان اهر پاسخگوی نیاز منطقه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عباس فلاحی‌باباجان ظهر امروز در جمع پزشکان فضا و امکانات موجود در تنها بیمارستان شهرستان اهر را با توجه به کثرت مراجعان و معین بودن به شهرستان‌های همجوار و حتی قسمتی از استان اردبیل ناکافی برشمرد.

وی اظهار کرد: با وجود اینکه در طول برنامه پنج ساله توسعه قرار بود تعداد تخت‌های بیمارستانی این شهرستان به بیش از 200 تخت افزایش یابد محقق نشده بلکه امکانات و فضاهای فعلی نیز با توجه به زلزله اخیر آسیب جدی دیده که باید مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت در این خصوص تمهیدات ویژه معمول دارند.

تصویب ساخت بیمارستان 64 تختخوابی هریس

این نماینده مجلس به بیمارستان هریس نیز اشاره کرد و افزود: متأسفانه این بیمارستان در زلزله سال گذشته 100 درصد آسیب دیده بود و خوشبختانه ساخت بیمارستان 64 تختخوابی هریس به تصویب وزارت بهداشت و درمان رسیده و امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم در کمترین زمان ممکن عملیات اجرایی آن به زودی آغاز شود.

وی همچنین یکی از خواسته‌های اصلی اهالی «کلوانق» را تبدیل مرکز بهداشتی و درمانی به درمانگاه شبانه‌روزی اعلام کرد و خواستار تحقق این امر شد.

نماینده مردم اهر و هریس، از راه‌اندازی بزرگ‌ترین مرکز تصویربرداری شمال‌شرق استان آذربایجان‌شرقی در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: این مرکز مدرن تصویربرداری با سرمایه‌گذاری بیش از 10 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در محل مجتمع بهداشتی درمانی شیخ الرئیس اهر به زودی به بهره‌برداری می‌رسد که با راه‌‌ندازی این مرکز یکی از مشکلات عمومی شهرستان در این حوزه مرتفع می‌شود.

فلاحی‌باباجان گفت: مرکز تصویربرداری دیجیتالی شامل ماموگرافی، رادیوگرافی، OPG و مجهز به غربالگری سرطان سینه و تشخیص زود هنگام این بیماری، تصویربرداری فک و صورت، رادیولوژی، سونوگرافی و دامپلر رنگی است که پیش از این برای ارائه برخی از این خدمات تخصصی بیماران مجبور بودند با صرف هزینه گزاف و طی مسافت 95 کیلومتری به مراکز درمانی مرکز استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/60003/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول