اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسلامی کهگیلویه خبر داد

اعزام 4 گروه از فعالان فرهنگی به زیارت بارگاه رضوی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: چهار گروه از فعالان کانون‌های فرهنگی شهرستان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

اعزام 4 گروه از فعالان فرهنگی به زیارت بارگاه رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، آزاد خردمند امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سابقه تشکیل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در کشور اظهار داشت: همزمان با میلاد خجسته حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت جشنواره‌های رضوی در شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از برگزاری هفت جشنواره استانی به میزبانی دهدشت خبر داد و افزود: در اولین روز از دهه کرامت جشنواره پوسترسازی حجاب و عفاف در دهدشت برگزار می‌شود.

خردمند با بیان اینکه خواهران هنرمند از سراسر استان در این جشنواره حضور خواهند یافت تصریح کرد: در پایان این جشنواره به هشت نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

وی برگزاری جشنواره خوشنویسی "سلسله‌الذهب" با حضور خوشنویسان استانی را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در شهرستان دانست و ادامه داد:  هنرمندان خوش‌قلم استانی در این جشنواره با به تحریر درآوردن پنج حدیث گهربار از ثامن‌الحج  آثار ماندگاری را خلق می‌کنند.

خردمند برگزاری جشنواره خوشنویسی را در 20 شهریور دانست و گفت: به برگزیدگان این جشنواره هدایایی با ارزش چهار تا یک میلیارد ریال تعلق می‌گیرد.

خردمند اعزام چهار کاروان به مشهد مقدس  را متذکر شد و ابراز داشت: در این اردوها فعالان کانون‌های فرهنگی، نخبگان فرهنگی روستاها،مربیان کانون‌ها شرکت دارند.

وی با اشاره به اینکه مربیان تربیتی طرح چهره به چهره و نیز نخبگان فرهنگی روستایی در هفته اول شهریور به مشهد اعزام شده‌اند افزود: اعزام فعالان کانون‌های فرهنگی در قالب دو کاروان مجزا 17 و 20 شهریور ماه جاری صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/82016/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول