اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

دفتر خبرگزاری فارس در دهدشت افتتاح شد

صبح امروز و با حضور جمعی از مسئولان محلی و اهالی رسانه دفتر خبرگزاری فارس در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه افتتاح شد.

دفتر خبرگزاری فارس در دهدشت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، صبح امروز و با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی، دفتر خبرگزاری فارس در دهدشت افتتاح شد.

آزاد خردمند در ابتدای مراسم افتتاحیه با تبریک افتتاح دفتر خبرگزاری فارس به همه اهالی رسانه اظهار داشت: خبرگزاری فارس امروزه به جهت تلاش خبرنگاران و مسئولان این خبرگزاری در استان پیشتاز رسانه‌های استان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه عنوان کرد: همکاری مجمع امور صنفی کهگیلویه به جهت تامین زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی دفتر خبرگزاری فارس در دهدشت شایسته تقدیر است و امیدواریم که به همت مسئولان خبرگزاری فارس برخی کمبود‌های خبرنگاران فارس در دهدشت مانند دوربین عکاسی و رکوردر نیز رفع شود.

در ادامه این مراسم نیز سید محمد حسینی‌طلب با تقدیر از همه کسانی که برای راه‌اندازی دفتر خبرگزاری فارس در دهدشت همت کردند، گفت: امیدواریم که خبرنگاران و مسئولان سایر خبرگزاری‌ها نیز همت کنند تا نمایندگی‌های آن‌ها در سطح شهرستان کهگیلویه فعال شود.

رئیس اداره تبلیغات کهگیلویه حضور رسانه‌ها در سطح شهرستان را بسیار اثربخش دانست و خاطرنشان کرد: هرچه حضور رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در سطح شهرستان فعال‌تر باشد به روند تسریع امور و رفع مشکلات متعدد کمک خواهد شد.

در پایان نیز بخشدار مرکزی کهگیلویه با اشاره به تلاش رسانه‌ها در رفع مشکلات عنوان کرد: همه ما باید به سمتی حرکت کنیم که انتقادات و پیشنهادات رسانه‌ها و خبرنگاران را رصد و در جهت اصلاح امور بکوشیم.

نورمحمد ناطقی افتتاح دفتر خبرگزاری فارس را عاملی مهم در جهت رشد کمی و کیفی خبرهای این خبرگزاری در سطح شهرستان دانست و تصریح کرد: بدون شک افتتاح دفتر خبرگزاری فارس در دهدشت به عنوان نقطه عطفی در روند رشد کمی و کیفی کار اطلاع‌رسانی و خبر خواهد بود.

انتهای پیام/82008/م40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول