اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

اجلاس جهانی شهر اسلامی بازیابی هویت بین‌المللی قزوین است

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری اجلاس جهانی شهر اسلامی در قزوین، بازیابی هویت بین‌المللی و معرفی شهر قزوین را در بر دارد.

اجلاس جهانی شهر اسلامی بازیابی هویت بین‌المللی قزوین است

داوود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: اینکه قزوین به همت شهرداری و استانداری میزبان نخستین مجمع اجلاس جهانی است، کاری ارزشمند و مهم است چراکه برگزاری این اجلاس اهمیت خاصی دارد.

وی با اشاره به برگزاری این مجمع در قزوین تصریح کرد: نخستین اجلاس شهر اسلامی در شهر تهران برگزار شد ولی به صورت جهانی و بین‌المللی نبوده است و قزوین برای نخستین‌بار این اجلاس را به صورت جهانی برگزار می‌کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اجلاس جهانی شهرهای اسلامی میهمانانی از کشورهای اسلامی سراسر جهان و سفرای چند کشور مهم و شخصیت‌های برجسته دارد.

وی عنوان کرد: برگزاری اجلاس جهانی شهر اسلامی موجب بازیابی هویت بین‌المللی و معرفی شهر قزوین به نحو شایسته در کشور می‌شود.

این مسئول اظهار داشت: برگزاری اجلاس جهانی شهر اسلامی می‌تواند گامی مؤثر در جذب سرمایه‌گذاری و تبادلات فرهنگی و ارتباطات دوجانبه داشته باشد.

محمدی در خاتمه یادآور شد: امیدوارم که شهر قزوین بتواند الگویی شایسته از یک شهر اسلامی به دنیا ارائه دهد و شهر نیز نمونه‌ای از شهر اسلامی باشد.

انتهای پیام/77007/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول