اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شلمچه

نخستین مسابقه‌ عکاسی رضوی «جاده‌ ولایت» برگزار می‌شود

نخستین مسابقه عکاسی رضوی «جاده‌ی ولایت» از سری برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) 13 شهریور ماه با حضور سید صادق رضایی، مدیرعامل کانون و جمع کثیری از کودکان و نوجوانان کشور در شلمچه برگزار می‌شود.

نخستین مسابقه‌ عکاسی رضوی «جاده‌ ولایت» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، اولین مسابقه‌ عکاسی رضوی «جاده‌ ولایت» توسط اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان برگزار می‌شود و در این مسابقه کودکان و نوجوانان علاقه‌مند باید در روز 13 شهریور ماه 1392 با حضور در شلمچه از مراسم ورود کاروان نمادین امام رضا(ع) به ایران که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار می‌شود عکاسی کنند.

این مسابقه با هدف، اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، آشنایی و شناخت نسبت به مسیر ورود حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) به ایران و شناسایی استعدادهای برتر عکاسی سراسر کشور در عرصه فرهنگ رضوی برگزار می‌شود و تمام کودکان و نوجوانان علاقه‌مند سراسر کشور مجاز به شرکت در این مسابقه هستند.

هر عکاس در این مسابقه می‌تواند 10 عکس دیجیتال به صورت سیاه و سفید یا رنگی به دبیرخانه‌ این مسابقه در محل برگزاری (شلمچه) تحویل دهد.

این مسابقه در سه بخش گروه سنی هفت تا 9 سال، 10 تا 12 سال و 13 تا 17 سال برگزار می‌شود و به رتبه اول این مسابقه در هر گروه سنی، تندیس جشنواره، لوح تقدیر، بسته فرهنگی، کمک هزینه سفر زیارتی به مبلغ 300 هزار تومان و چاپ اثر در کتاب «عکاسی جاده‌ ولایت (رضوی)» تعلق خواهد گرفت.

همچنین به رتبه دوم در هر گروه سنی نیز، تندیس جشنواره، لوح تقدیر، بسته فرهنگی، کمک هزینه سفر زیارتی به مبلغ 200/000هزار تومان و چاپ اثر در کتاب «عکاسی جاده‌ی ولایت (رضوی)» اهدا خواهد شد.

جایزه رتبه سوم هر گروه سنی این مسابقه نیز، تندیس جشنواره، لوح تقدیر، بسته فرهنگی، کمک هزینه سفر زیارتی به مبلغ100/000هزار تومان و چاپ اثر در کتاب «عکاسی جاده‌ی ولایت (رضوی)» اعلام شده است.

برگزیدگان این مسابقه طی مراسمی در 18 شهریور 1392 از طریق سایت‌هایwww.ekanoon.com aksrazavi.blogfa.com , khozestan.kanoonnews.ir و www.kanoonnews.ir معرفی خواهند شد.

در مراسم برگزاری اولین مسابقه عکاسی رضوی جاده ولایت، سید مجتبی صدر مشاور مدیرعامل در امور استان‌ها، محمد باقر آدوسی معاونت فرهنگی محمد مهدی محمودی ادیب مدیر دفتر مرکزی حراست و جمعی از کارشناسان کانون حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول