اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی عنوان کرد

کسب مدال برنز اقتدایی در مسابقات قهرمانی کشوری

رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی از کسب مدال برنز نوجوان کاراته‎کای استان در مسابقات کشوری خبر داد و گفت: این ورزشکار به مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام به رقابت‌های آسیایی دعوت شد.

کسب مدال برنز اقتدایی در مسابقات قهرمانی کشوری

ناصر زردی امروز در گفت‌‎و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: کاراته‎کای خراسان جنوبی اعزامی به مسابقات قهرمانی کاراته سبک کیوکوشین یونیون مدال برنز را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی کاراته سبک کیوکوشین در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از هفتم تا نهم شهریور‎ماه جاری به میزبانی تهران و با حضور 350 ورزشکار از سراسر کشور برگزار شد که از خراسان جنوبی نیز کاراته‎کاهایی در این مسابقات حضور داشتند.

رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی افزود: در رده سنی نوجوانان مسابقات قهرمانی کاراته سبک کیوکوشین یونیون از خراسان جنوبی پنج کاراته‏‎کا حضور داشتند که یونس اقتدایی در وزن 36 کیلوگرم به مصاف حریفان کشوری خود رفت و توانست با غلبه بر رقیبان به مرحله نهایی مسابقات راه یابد.

دعوت یونس اقتدایی به مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام به رقابت‌های آسیایی

زردی یادآور شد: یونس اقتدایی در دور نهایی مسابقات قهرمانی کاراته کشور موفق شد با کسب مدال برنز در جایگاه سوم مسابقات بایستد.

وی متذکر شد: یونس اقتدایی پس از کسب مقام سومی مسابقات کاراته قهرمانی کشور توسط فدراسیون کاراته برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی دعوت شد.

انتهای پیام/69014/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول