اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای شروع طرح تابستانی تاکنون انجام شد

ثبت تردد 5/7 میلیون دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی گلستان

کارشناس مرکز مدیریت راه‎های اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های گلستان گفت: از ابتدای شروع طرح تابستانی از 18 خرداد تا 18 تیرماه سال جاری، تردد 7 میلیون و 533 هزار و 266 دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید.

ثبت تردد 5/7 میلیون دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های استان گلستان، مرجان مهدیزاده در این خصوص اظهار داشت: این آمار نشان می‎دهد میزان تردد نسبت به ماه قبل 18 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: براساس اطلاعات دریافتی از سامانه ترافیک آنلاین راه‎ها در 24 محور مواصلاتی استان گلستان، آمار کل تردد در این ایام سهم خودروهای سنگین از این تردد یک‎میلیون و 31 هزار و 963 وسیله معادل 14 درصد کل تردد استان بوده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‎های اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های گلستان خاطرنشان کرد: بیشترین نرخ این جریان ترافیکی مربوط به محور علی‎آبادکتول ـ گرگان با تردد 32 هزار و 717 وسیله و کمترین میزان تردد در محورهای استان مربوط به محور مرز پل ـ اینچه‎برون با میانگین یک‎هزار و 228 وسیله در ساعت بوده است.

مهدیزاده سرعت تردد در شبکه راه‎های دارای ترددشمار استان در مدت مذکور را 82 کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: بر اساس نتایج تجزیه تحلیل آمار فوق‎الذکر رانندگان نسبت به رعایت فاصله طولی توجه کافی نداشته‌اند، لذا رعایت فاصله طولی مجاز با وسیله نقلیه جلویی را برای حفظ ایمنی خود و سرنشینان را اکیداً توصیه می‎کنیم.

وی اذعان داشت: هموطنان گرامی می‎توانند با ارسال کد شهر مبدأ و کد شهر مقصد به سامانه پیام کوتاه 1000141 از آخرین وضعیت راه‎های مورد نظر و مسافت بین شهرها اطلاع یابند و همچنین برای آگاهی بیشتر به پایگاه اطلاع‎رسانی مرکز مدیریت راه‎های کشور به نشانی www.iran141.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/2307/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول