اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان فولاد ماهان:

باشگاه‌ها در تنیس روی میز بانوان سرمایه‌گذاری کنند

سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان فولادماهان با درخواست از باشگاه‌ها برای سرمایه‌گذاری در تنیس روی میز بانوان گفت: این رشته بازیکنان زیادی نیاز ندارد و با تعداد کم نیز می‌توان تیم تشکیل داد.

باشگاه‌ها در تنیس روی میز بانوان سرمایه‌گذاری کنند

فاطمه رجبی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: انتظار داریم باشگاه‌های حرفه‌ای و معتبر به بخش بانوان رشته تنیس روی میز توجه داشته باشند و در این رشته سرمایه‌گذاری کنند و باشگاه‌هایی که در بخش مردان فعالیت دارند، تیم‌های بانوان خود را نیز فعال کنند.

وی با بیان اینکه تیم‌داری در رشته تنیس روی میز به رشد آن در سطح ملی و بین المللی کمک می‌کند، تصریح کرد: این رشته بازیکنان زیادی نیاز ندارد و با تعداد کم نیز می‌توان تیم برای لیگ‌های مختلف تشکیل داد.

سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان فولاد ماهان با اشاره به قهرمانی تیمش در مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان تاکید کرد: بازیکنان تیم ماهان از سطح فنی بالایی برخوردار بوده و برخی از آن‌ها از ملی‌پوشان کشورمان در رشته تنیس روی میز هستند.

وی به شرایط تیمش قبل از دیدار پایانی لیگ برتر اشاره کرد و گفت: پیش از مسابقات هفته پایانی، 11 روز به‌صورت شبانه‌روزی در اردو بودیم و بازیکنان به آمادگی مطلوب رسیده بودند.

رجبی با بیان اینکه بازیکنان ما بیش از توان خود در این مسابقات کار کرده و با برنامه‌ریزی مناسب به قهرمانی رسیدیم، تاکید کرد: همه تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات مدعی بودند اما تیم‌های صنعت مس کرمان و فرشتگان حریفان اصلی ما محسوب می‌شدند.

انتهای پیام/63006/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول