اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس استان قم:

مقام سوم قم در تنیس زیر 14 سال کشور / جلالیان نایب قهرمان بخش انفرادی شد

دبیر هیئت تنیس استان قم از موفقیت تنیس بازان قمی در کسب مقام سوم رقابت‌های تنیس زیر 14 سال قهرمانی کشور خبر داد.

مقام سوم قم در تنیس زیر 14 سال کشور / جلالیان نایب قهرمان بخش انفرادی شد

سید مقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های تنیس قهرمانی رده سنی زیر 14 سال کشور با شرکت بیش از 20 تیم از استان‌های مختلف به میزبانی هیئت تنیس استان خراسان رضوی در شهر مقدس مشهد برگزار شد.

وی با بیان اینکه استعدادهای آینده‌دار تنیس قم در این دوره از مسابقات حضور یافته بود، ابراز داشت: محمدحسین جلالیان، سینا یوسف‌زاده، امین موسوی و سیدعلی سیدصالحی در این دوره از پیکارها در ترکیب تیم هیئت تنیس قم حضور داشتند.

دبیر هیئت تنیس استان قم با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی رده‌های سنی پایه کشور در دو رده زیر 12 و زیر 14 سال به انجام رسید اضافه کرد: در رده سنی زیر 14 سال این مسابقات محمدحسین جلالیان تنیس‌باز آینده‌دار و شایسته قم که در مسابقات تور تنیس آسیا نیز امسال درخشیده است، توانست با شکست حریفان جواز حضور در مرحله نیمه نهایی و سپس مسابقه پایانی را به دست بیاورد.

وی با اشاره به تنیس‌بازان راه یافته به دیدار نهایی این دوره از مسابقات ابراز کرد: در رده سنی زیر 14 سال قهرمانی تنیس کشور، محمد‌حسین جلالیان از قم و محمدمهدی سهرابی از البرز موفق شدند با شکست حریفان خود به مرحله نهایی بخش انفرادی زیر 14 سال بازی‌ها صعود کنند در حالی‌که این دیدار به برتری نماینده البرز انجامید و جلالیان به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

خاتمی خاطرنشان کرد: به این ترتیب در پایان ششمین روز برگزاری این دوره از رقابت‌های قهرمانی رده سنی زیر 14 سال تنیس کشور و در بخش تیمی نیز با توجه به نتایجی که در روز پایانی رقم خورد، تیم قم در بخش تیمی در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تنیس‌بازان قمی با درخشش در این رقابت‌ها یک‌بار دیگر توانایی و قابلیت‌های بالای خود در این رشته را به نمایش گذاشتند، اظهار داشت: مدیریت مسابقات بر عهده محسن خواجی بود و مهدی ملک‌زاده به عنوان سرداور، اردلان عبدالحسین‌زاده، امیر‌رضا عطاریان، مرتض سید‌رمضانی و آرمین آزاد‌پور به عنوان داور حضور داشتند و این بازی‌ها با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

انتهای پیام/2258/ط30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول