اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد

افزایش ضریب آمادگی آذربایجان غربی در حوادث غیرمترقبه

استاندار آذربایجان غربی گفت: با افتتاح پایگاه منطقه‌ای پشتیبانی امداد هوایی آذربایجان غربی ضریب آمادگی استان و منطقه در حوادث غیرمترقبه افزایش می‌یابد.

افزایش ضریب آمادگی آذربایجان غربی در حوادث غیرمترقبه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه بعد از ظهر امروز وحید جلال‌زاده در مراسم افتتاحیه پایگاه منطقه‌ای پشتیبانی امداد هوایی آذربایجان غربی با اشاره به وجود امنیت پایدار در جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: وجود این امنیت به این معنی نیست که نظام جمهوری اسلامی ایران با تهدیدات دشمنان و بدخواهان مواجه نیست.

وی ادامه داد: ما وجود امنیت پایدار در کشور را مدیون خون پاک شهیدان و استقامت ملت ایران هستیم.

جلال‌زاده به منفعت‌طلبی آمریکا و انگلیس در جنگ عراق و افغانستان اشاره کرد و گفت: اگر در سوریه اتفاق خاصی بیفتد و خون افراد بی‌گناه ریخته شود، به دلیل حفظ کردن منافع اقتصادی قدرت‌های غرب است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه هلال احمر صرفاً یک جامعه امدادی نیست، افزود: رد پای جمعیت هلال احمر در تمام حوزه‌های فرهنگی، دینی، سیاسی و علمی دیده می‌شود به طوری که شاهد حضور هلال احمر در راهپیمایی‌ها، نمازهای جمعه و صحنه‌های حماسی هستیم.

وی تصریح کرد: آمادگی جمعیت هلال احمر نباید صرفاً یک آمادگی مکانیکی باشد بلکه لازم است اعضای آن ابتدا انسان‌های باهوش و با ذکاوت و سپس همراه با آمادگی‌های فراوان باشند.

جلال‌زاده خاطرنشان کرد: اعتبارات بحران و حوادث غیر مترقبه آذربایجان غربی باید به صورت هدفمند برای استحکام زیرساخت‌های احداثی و پدافندی هزینه شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش، آمادگی و امکانات سه اصل مهم در امداد و نجات محسوب می‌شوند و باید توجه ویژه‌ای به این سه مقوله داشته باشیم.

استاندار آذربایجان غربی به پوشش امداد و نجات در تمام پهنه استان تاکید کرد و گفت: لازم است تلاش کنیم تا روزی در نقاط صفر مرزی هم کارهای امدادی انجام دهیم.

وی اضافه کرد: با افتتاح پایگاه منطقه‌ای پشتیبانی امداد هوایی آذربایجان غربی ضریب آمادگی استان و منطقه در حوادث غیرمترقبه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/61010/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول