اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اسفرورین خبر داد

آغاز طرح مطالعاتی تپه اسفرورین برای تبدیل به بوستان گردشگری

شهردار اسفرورین از آغاز طرح مطالعاتی تپه اسفرورین برای تبدیل به بوستان گردشگری خبر داد.

آغاز طرح مطالعاتی تپه اسفرورین برای تبدیل به بوستان گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد تبسمی ظهر امروز در کارگروه شهرسازی اسفرورین اظهار کرد: روند پروژه‌هایی که تاکنون توسط شهرداری اسفرورین به انجام رسیده در توسعه و ترمیم محیط شهری تأثیرگذار و قابل توجه بوده است.

این مسئول افزود: احداث میدان ورودی با اعتبار 15 میلیارد ریال و پارک بین‌ راهی توسط شهرداری اسفرورین در مرحله اجرا قرار داشته و دنبال می‌شود.

شهردار اسفرورین از ساخت مسجد بین‌ راهی در شهر اسفرورین با 15 میلیارد ریال اعتبار خبر داد و تصریح کرد: همچنین پروژه ساخت پارکینگ ماشین‌های سنگین با اعتبار 500 میلیون ریال و آسفالت میدان شارینی و بسیج نیز با 600 میلیون ریال اعتبار به انجام رسیده است.

تبسمی به لکه‌گیری آسفالت شهری اسفرورین با صرف 450 میلیون ریال از اعتبارات شهرداری اشاره کرد و گفت: انجام کار مطالعاتی تپه باستانی شهر اسفرورین با مشارکت مرکز آینده‌پژوهی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی و پروژه خدمات شهری نیز توسط شهرداری در شهر اسفرورین آغاز شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های فرهنگی و فضای سبز در شهر اسفرورین در سال‌های گذشته تصریح کرد: شهرداری اسفرورین 751 میلیون ریال اعتبار برای خرید وسایل پارک و ست‌های ورزشی پیش‌بینی کرده و نیز کار خرید 160 عدد سطل زباله با اعتبار 440 میلیون ریال به انجام رسیده است.

شهردار اسفرورین گفت: همچنین تبدیل رنو میدلان به ماشین حمل زباله با اعتبار 250 میلیون ریال به همراه خرید تابلوهای ورودی - خروجی شهر اسفرورین نیز با 150 میلیون ریال اعتبار در دست اقدام و پیگیری است.

انتهای پیام/77005/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول