اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت جودو همدان خبر داد

جودو غرب کشور در مرکزیت همدان

سرپرست هیئت جودو همدان گفت: با تصمیم فدراسیون، مرکزیت جودو غرب کشور به همدان واگذار شد.

جودو غرب کشور در مرکزیت همدان

جلال نصرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان با اشاره به مسئولیت‌های همدان در غرب کشور اظهار داشت: همدان مسئول برگزاری لیگ نونهالان، استعدادیابی برای تیم ملی و پایه‌سازی در رشته جودو است.

وی افزود: استان‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام، لرستان، قم و مرکزی از استان‌هایی هستند که زیر ‌پوشش هیئت جودو همدان قرار گرفته‌اند.

سرپرست هیئت جودو همدان با بیان اینکه باید برای تیم ملی و مسابقات المپیک پایه‌سازی کنیم بیان کرد: ارتقای دانش مربیان و دانش داورها در برنامه‎‌‌های آینده هیئت جودو همدان قرار دارد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه آیا شهرستان‌های همدان از نظر امکانات در رشته جودو در شرایط مطلوبی قرار دارند؟ گفت: در حال حاضر باید شرایط و امکانات موجود بررسی شود تا کمبودهای احتمالی مشخص و برای تجهیز شهرستان‌های استان اقدام کنیم.

نصرپور با بیان اینکه همدان یکی از قطب‌های جودو کشور است ابراز داشت: کبری کرمی و مژگان کولیوند از مربیان بسیار قدرتمند هستند که در تیم ملی ایران فعالیت دارند و حضور این دو در استان همدان باعث رشد قابل ملاحظه جودو بانوان در همدان شده است.

وی تأکید کرد: در حال حاضر جودو بانوان استان همدان در سال‌های اخیر بسیار خوب ظاهر شده و در حال حاضر بیش از پنج ملی‌پوش در رده‌های مختلف سنی در تیم ملی از همدان حضور دارند به طوری که جودو بانوان همدان بسیار قدرتمندتر از آقایان عمل کرده است.

سرپرست هیئت جودو همدان که سابقه بیش از 12 سال سکانداری هیئت جودو استان همدان در دهه 70 و 80 را داشته است، متذکر شد: تنها مشکل ما در زمینه اعزام تیم‌های بانوان در رقابت‌های لیگ برتر است و باید در این زمینه به دنبال جذب منابع مالی و اسپانسر باشیم.

وی یادآور شد: تیم بانوان منتخب همدان و نهاوند تنها تیم شرکت‌کننده در لیگ برتر بانوان است که با ترکیبی صد در صد بومی در این مسابقات شرکت می‌کند به همین دلیل نیازمند حمایت سرمایه‌گذاران ورزشی هستیم.

نصرپور در پایان گفت: با بازگشت دوباره به هیئت جودو همدان تنها به دنبال رساندن این هیئت به جایگاه لایق خود در کشور هستیم که امیدوارم با همراهی خانواده جودو استان، پیشکسوتان، ورزشکاران و مربیان این امر محقق شود.

انتهای‌پیام/89018/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول