اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد

از تاراج صدها هکتاری اراضی تا حساسیت برای واگذاری 140 متر زمین

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از برخی سنگ‌اندازی‌ها در راه کار و تولید گفت: در یک جا صدها هکتار زمین بی‌جهت به بهانه‌های مختلف به تاراج می‌رود و در جای دیگر برای واگذاری 140 متر زمین برای تسریع در کارها خساست می‌شود.

از تاراج صدها هکتاری اراضی تا حساسیت برای واگذاری 140 متر زمین

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج٬ ظهر امروز جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد‌ که تنها از میان نمایندگان استان حجت‌الاسلام بزرگواری نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه٬ چرام٬ بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی از نمایندگان استان در آن حضور داشت.

در این جلسه موضوع اصلی بحث بر روی زیرساخت‌های مهم عمرانی بود که 16 موضوع در آن عنوان شد.

سید حسین صابری در نشست امروز از وضعیت رسیدگی به کار ارباب رجوع اظهار گلایه‌مندی کرد و گفت: در جایی که همه روال کار قانونی‌است چرا ارباب رجوع را مدت بسیار زیادی معطل می‌کنید و مانع رشد سریع کار می‌شوید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به موضوع برخی کارهای عجیب در این استان نسبت به واگذاری‌ها پرداخت و افزود: برای مثال چرا شرکت گاز 140متر زمین برای راه‌اندازی ایستگاه خود 8 ماه باید معطل شود و این کار به تعویق بیفتد و از سوی دیگر در بسیاری از نقاط از جمله در سرابتاوه و در دشتک سی‌سخت زمین‌های منابع ملی به تاراج رود.

در این جلسه موسوی مدیرکل جهاد کشاورزی این استان به خطر ویرانی جنگل‌ها اشاره کرد و گفت: ترس جهاد کشاورزی از ویرانی جنگل‌ها و تبدیل شدن مزارع به ویلاهای تفریحی است که اجازه برخی کاربری‌ها را نمی‌دهیم.

مدیرکل جهاد کشاورزی این استان افزود: در شمال کشور جنگل‌ها جای خود را به ویلاها داده‌اند و این موضوع در استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر سی‌سخت نیز مشاهده شده است.

انتهای پیام/82010/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول